شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد

حوزه/ دوره آموزش مجازی «مدیریت مسجد۲» ویژه ائمه جماعات، فعالین فرهنگی  و مسئولین کانون های مساجد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، در راستای برگزاری دوره های آموزشی مجازی برای ارتقای توانمندی های طلاب و روحانیون و فعالین فرهنگی مساجد کشور، به همت موسسه فرهنگی هنری چشمه و همکاری دفتر رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان دوره آموزش مجازی «مدیریت مسجد۲» برگزار می شود.

این دوره بصورت مجازی و در بستر پیام رسان ایرانی ایتا از اول تا پایان آذر ماه برگزار می شود.

در این دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین نظری، معاون پژوهشی مرکز آموزش های تخصصی تبلیغ حوزه علمیه قم طی۳۰ جلسه به موضوعاتی همچون تعریف مدیریت و اهداف سازمانی مسجد ، برنامه ریزی و تصمیم گیری، کنترل، نظارت و ارزیابی برنامه ها ، برنامه های مشترک و اختصاصی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال ، برنامه های اختصاصی اصناف و مخاطبین خاص، برنامه های عمومی و هفتگی و سالیانه و...می پردازد.

دیگر استاد این دوره حجت الاسلام و المسلمین مجتبی کوچک زاده ، مدیر اجرایی دفتر رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان بوده که طی پنج جلسه به موضوعاتی همچون نظم امام جماعت، زی طلبگی، منابع مورد نیاز برای هر طلبه و تعامل اجتماعی و... می پردازد.

از مزایای شرکت در این دوره می توان به مجازی بودن تمام مواردی چون مراحل ثبت نام، شرکت در کلاس و آزمون به صورت مجازی، دریافت گواهی پایان دوره از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، دریافت گواهی پایان دوره از مراکز علمی و دانشگاهی معتبر و استفاده از مزایای طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اشاره کرد.

از ویژگی های این دوره، آموزش طلاب و روحانیون در بستر فضای مجازی و پیام رسان ایرانی ایتا است که کل محتوای آموزشی در کانال« سامانه آموزشی طنین» به آدرسtanin_academy@ قرار داده می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha