شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ مهلت ارسال آثار به جشنواره بین المللی پرنیان غدیر تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نخستین جشنواره بین المللی پرنیان غدیر با هدف حمایت و تجلیل از برترین آثار صدا و سیما در حوزه غدیر درحال برگزاری است .

این جشنواره با هدف تقدیر از آثار برتر رسانه ای در حوزه‌های گرامیداشت ‌غدیر، ایام الله دهه امامت و ولایت‌،‌ یوم الله مباهله، تبیین فرهنگ غنی غدیر، ترویج سبک زندگی علوی و تعالیم امیرالمؤمنین (ع)؛ با مشارکت بنیاد بین‌المللی‌ غدیر ، سازمان صدا و سیما و شورای معارف سیما برگزار می شود.

در این جشنواره از برترین آثار تصویری و جلوه‌های سمعی و بصری در زمینه مستند، کلیپ، pdf، عکس‌،‌ نماهنگ‌ (تولیدات سال جاری)، موشن‌ و کمیک موشن (تولید دو سال اخیر) در مراکز استان‌ها و برون‌مرزی با اهداء لوح سپاس و جوایز ارزنده تقدیر به عمل خواهد آمد .

مراکز صدا و سیما استان ها و برون مرزی می توانند آثار خود را جهت شرکت در این جشنواره از طریق ارسال DVD به نشانی تهران ـ بزرگراه صدر ـ خیابان شهید علیرضا بازدار (کامرانیه شمالی) ـ نبش کوچه ناهید ـ پلاک ۱۸ ـ بنیاد بین المللی غدیر و یا با ارسال آثار به دبیرخانه شورای معارف سیما و از طریق FTP حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۸/۳۰ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha