پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مرتضی زارع

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر از راه اندازی خانه هلال در مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به آیات و روایاتی مرتبط با امدادگری و نجات جان انسان‌ها به ارزش و اهمیت امدادرسانی در مکتب اسلام و تلاش در جهت کاهش آلام بشری اشاره کرد و گفت: امدادگری و نجات جان انسان‌ها یک امر مقدس و الهی می باشد.

وی از راه اندازی خانه هلال در مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و زمینه‌های خدمت رسانی و انجام فعالیت‌های فرهنگی، یک امر لازم و ارزشمند است، امیدواریم با افتتاح این خانه هلال شاهد رشد و ارتقای سطح آموزش امدادی طلاب و همچنین استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت آن‌ها باشیم.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: راه اندازی خانه هلال با هدف توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش‌های امدادی برای مقابله با حوادث انجام می شود.

حجت الاسلام زارع افزود: طلاب می‌توانند در خانه‌های هلال و کانون طلاب، با گذراندن دوره‌های امداد و نجات در دو سطح عمومی و تکمیلی به عنوان امدادگر و همچنین با گذراندن دوره‌های تربیت مربی به عنوان مربی با هلال احمر همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد افتتاح خانه هلال در مدیریت حوزه علمیه استان خواهیم بود گفت: توسعه کانون طلاب هلال احمر در تمامی مدارس استان از برنامه های آینده معاونت امور طلاب است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر در پایان از خدمات شایسته و مطلوب جمعیت هلال احمر استان بوشهر در خدمت‌رسانی به مردم در حوادث و راه اندازی خانه‌ هلال تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha