شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حمید رفیعی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت ترویج آموزه‌های قرآنی و اسلامی در جامعه، گفت: لازم است تا آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه تبیین و ترویج شود تا به این وسیله جامعه به تعالی برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان خراسان شمالی، اظهار داشت: نباید اغتشاشات اخیر را ناشی از کم‌کاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دانست.

وی افزود: اینکه تعداد محدودی از افراد جامعه به دست مجموعه‌های قرآنی، هیئتی و مسجدی هدایت نشده و در اغتشاشات شرکت کردند، نشانه این نیست که مجموعه‌های دینی و فرهنگی در این حوزه کم‌کار کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رفیعی اضافه کرد: باید مراقب باشیم و مغلوب این افکار و سخنان نشویم، چرا که در زمانی که عده‌ای گمراه و فریب‌خورده مشغول ایجاد اغتشاش بودند تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان ما در منازل خود مشغول خدمت به خانواده بودند.

وی با بیان اینکه باید نیمه‌پر لیوان را هم دید، ادامه داد: در همین زمان اغتشاشات هم تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان ما در برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی حضوری فعال و مؤثر داشتند.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: باید مادران و خواهرانی را که با تربیت فرزندانی صالح برای این انقلاب زحمت‌ کشیده‌اند هم ببینیم، مادران و خواهرانی که در هشت سال دفاع مقدس فرزندان و برادران خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه حق علیه باطل فرستادند تا نظام اسلامی پایدار بماند.

وی خاطرنشان کرد: البته اغتشاشات اخیر وسیله‌ای برای آزمایش ما است و نشان داد که مسئولیت ما از قبل خیلی بیشتر شده است.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: اینکه در این برهه از زمان دچار برخی از فتنه‌ها و آسیب‌ها شدیم، نشان‌دهنده این است که آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه کمرنگ شده و آن‌گونه که باید پای این آموزه‌ها ننشسته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت ترویج آموزه‌های قرآنی و اسلامی در جامعه، گفت: لازم است تا آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه تبیین و ترویج شود تا به این وسیله جامعه به تعالی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha