شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
دیدار شورای سپاه ولی‌عصر(عج) با نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت هفته بسیج

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه دشمن محال است به انقلاب اسلامی و ایران اسلامی آسیب برساند، مگر از طریق دشمن داخلی؛ گفت: دشمن در خارج از کشور به نحوی جلوه می دهد که در ایران اسلامی هیچ چیزی وجود ندارد و همه چیز از بین رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در دیدار شورای سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: یاد و ذکر عالم آخرت انسان را از گناه دور می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: انسان برای اینکه بتواند به پارسایی، وارستگی و مقام تقوا برساند باید یاد مرگ و قیامت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دشمن محال است به انقلاب اسلامی و ایران اسلامی مگر از طریق دشمن داخلی آسیب برساند، افزود: دشمن شماره یک انسان نفس اوست. وقتی شیطان نفس انسان را اسیر کند او را با خود می‌برد.

امام جمعه اهواز در خصوص اغتشاشات اخیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آبی بر آتش های این روزها بود، بیان کرد: سال هایی را پشت سر گذاشتیم که منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از جوانان کشور را شهید کردند اما در اغتشاشات اخیر یک جنگ ترکیبی را شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: دشمن در خارج از کشور به نحوی جلوه می دهد که در ایران اسلامی هیچ چیزی وجود ندارد و همه چیز از بین رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه باید برای نسل کنونی برنامه داشته باشیم، بیان کرد: قرارگاه های متعدد در زمینه جهاد تبیین طراحی شده و در سه سطح و سه محور را برنامه هایی را آماده کردیم. ویژه دانش آموزان، معلمان، والدین آنها، دانشگاه ها و فضای مجازی باید برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha