شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اصناف در دوران‌های مختلف همواره در کشور اثرگذار بوده اند و بازاریان به عنوان سنگربانان اقتصادی، بسیجی وار نقش خود را در برهه‌های مختلف به خوبی ایفا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر روز سه شنبه در نشست با بازاریان و فعالین اقتصادی تبریز گفت: دشمنان همواره تلاش دارند به بهانه مشکلات اقتصادی که بخشی از آن زائده تحریم‌های ناجوانمردانه است، اصناف را تحریک و احساسات آنها را جریحه دار کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اصناف در دوران‌های مختلف همواره در کشور اثرگذار بوده اند، خاطرنشان کرد: بازاریان به عنوان سنگربانان اقتصادی، بسیجی وار نقش خود را در برهه‌های مختلف به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزود: جریان ساز بودن اصناف در دوران انقلاب، فداکاری آنها در دوران هشت سال دفاع مقدس و همکاری در دوران کرونا باعث آرامش و نشاط اجتماعی بوده است و اصناف عزیز دشمن را در دوران تحریم‌ها ناامید کرده اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقبیح تلاش دشمنان برای ضربه زدن به پیکره نظام اسلامی، بر توجه جدی مسئولان اقتصادی برای رفع مشکلات اصناف، کسبه و بازاریان تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1 0
    با احداث باز مشترک بین ایران، آذربایجان و ارمنستان در یک شهر مرزی می توان به اقتصاد بازاریان و مردم رونق بخشید
    • . IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 0
      آذربایجان در مسبر صلح و مسالمت نیست، رابطه با صهیونیستها وضعیت دیگری برای سران آنجا ایجاد کرده است
  • زهرا IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    0 0
    به جای جنگ با کشور دوست و مسلمان آذربایجان، تجارت بهتر نیست؟
    • . IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 0
      تجارت در جایی که تجارت بردار باشد. تروریستهای عامل در شاهچراغ از کجا آمده بودند؟ سالهاست رژیم نامشروع صهیونیستی در آنجا ...
    • ابراهیمی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      اگر بگوییم دولت عُرضه تامین امنیت برای بازار مشترک را نداره، قطعا بهانه ای بیش نیست،بیشتر دلیلش اینکه نمی تونه مالیات سنگین، روی اجناس بگذاره ولی از طریق واردات می تونه با هر میزان مالیات و از طریق افراد خاص خودش به هر قیمتی اجناس را به فروش برساند و اینچنین بازاریان و کسبه را تحت فشار بگذارد!
  • محسنی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    0 0
    ستاد تنظیم بازار می تواند بازارچه مرزی راه اندازی نماید و بر قیمتها نظارت داشته باشد.