یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
هفته بسیج

حوزه/ معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان در تشریح فعالیت‌های هفته گفت: بسیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.

خانم زهرا علاءالدین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه‌ از گرگان، به تشریح برنامه‌های هفته بسیج موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) گرگان پرداخت و بسیج را فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان دانست که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.

وی با بیان این‌که هفته بسیج فرصتی مغتنم برای انتقال عالمانه تفکر بسیجی در جامعه است، ادامه داد: برنامه های متعددی در این هفته از سوی معاونت فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان با مشارکت و همکاری پایگاه بسیج این مجموعه انجام شد.

معاون فرهنگی موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گرگان، انجام این فعالیت‌ها را موجب تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و اسلام دانست و اضافه کرد: بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، مظهر اقتدار ملی و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است، در این راستا تولید محتوای تبلیغی، برگزاری اردو و غبارروبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه های این هفته بوده است.

خانم علاءالدین، اعزام مبلغ به نهادها و مکان‌های مختلف را از دیگر فعالیت‌های این معاونت معرفی کرد و گفت: امروز قدم‌های خوبی نسبت به بسیج در حوزه‌های علمیه برداشته ‌شده که انتظار می‌رود طلاب بسیجی در کنار دانش‌افزایی و تقویت بنیه علمی به انتقال مفاهیم صحیح انقلاب و اسلام بپردازند؛ بر این اساس، برگزاری نشست بصیرتی با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان از برنامه‌های شاخصی بود که در این هفته برگزار شد.

وی، برپایی نمایشگاه را راهی برای تقویت روحیه ایثار، جهاد و شهادت دانست و برگزاری مراسم یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه، تولید محتوا در قالب پوستر، بروشور، ویژه‌نامه و برگزاری مسابقه با محوریت شهید و شهادت را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانست.

برنامه‌های موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) گرگان در هفته بسیج

برنامه‌های موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) گرگان در هفته بسیج

برنامه‌های موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) گرگان در هفته بسیج

برنامه‌های موسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) گرگان در هفته بسیج

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha