شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، تصریح کرد: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، امروز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های دومین سفر استانی دولت مردمی به خراسان جنوبی، در اجتماع باشکوه مردم بیرجند ضمن گرامیداشت یاد شهدای این منطقه با بیان اینکه استان خراسان جنوبی به دانش و فرهنگ شناخته شده است، گفت: جلوه‌های دینی، علمی و فرهنگی این استان، شخصیت‌های اثرگذار آن و نیز سختکوشی و بصیرت مردم این منطقه در هر کوی و برزنی مثال‌زدنی است.

رئیس جمهور اظهار داشت: همراهی با امام و رهبری تا دفاع از مرز و بوم و ارزش‌های انقلاب و همچنین حضور و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف، این استان را به نماد بصیرت، دین‌مداری، ولایتمداری و زمان‌شناسی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه همچنین مردم این استان را نماد شکر و صبر دانست و گفت: اهالی خراسان جنوبی به‌رغم همه سختی‌هایی که در زندگی با آن مواجه‌اند از جمله کمبود آب و نزولات آسمانی، اما دارای صفاتی هستند که قرآن کریم نسبت به انسان‌های شاکر و صبور بیان کرده است.

رئیس جمهور در ادامه دشمن‌شناسی و موضع‌گیری صحیح و به موقع را از دیگر ویژگی‌های مردم استان خراسان جنوبی برشمرد و افزود: این همراهی شما با انقلاب و نظام اسلامی آنچنان بوده است که دشمن را در همه توطئه‌ها ناکام گذاشته و از شما مردم، تصویری نمونه در بصیرت‌آفرینی در سراسر کشور ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پشتوانه مردمی را مهم‌ترین مؤلفه اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: بسیاری از کشورها قدرت‌شان متکی به سخت‌افزارها و جنگ‌افزارهای نظامی است، اما قدرت جمهوری اسلامی ایران برگرفته از پشتوانه عظیم مردمی است که امروز در کشور به آن شدیداً نیاز داریم.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن در تلاش است این پشتوانه عظیم و قدرتمند مردمی نظام را سست یا تضعیف کند، تصریح کرد: مردم ما در اقسام توطئه‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون از سوی دشمن طراحی و اجرا شده، بویژه در توطئه اخیر با بصیرت و بردباری همه فتنه‌انگیزی‌ها را ناکام گذاشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی روحیه استقلال‌خواهی و استقلال‌طلبی در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و امنیت را ویژگی برجسته ملت ایران و همچنین عامل عصبانیت دشمنان از این ملت عنوان کرد و گفت: اینکه دختر و پسر ما با تحصیل‌شان، مردان و زنان ما با کار و فعالیت‌شان و دانشمندان و متخصصان ما با دانش و تخصص‌شان در تلاش برای پیشرفت کشور بدون وابستگی به دیگران هستند، دشمن را عصبانی کرده و لذا در تلاش است این روحیه استقلال‌خواهی و استقلال‌طلبی را از مردم بگیرد، اما مردم خراسان جنوبی و همه ملت ایران از وابستگی بیزارند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه کشور برغم همه دشمنی‌ها و فشارها در حال پیشرفت است، اما برخی در پیشرفت کشور تردید دارند، افزود: حتماً به یاد دارید که در ابتدای فعالیت این دولت روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل نبود واکسن کرونا جان خود را از دست می‌دادند، اما به لطف خدای متعال، تلاش کادر درمان، نیروهای بسیج، آحاد مردم و تلاش دولت به نقطه‌ای رسیدیم که وقتی دبیرکل سازمان ملل از بنده بخاطر عدم موفقیت در رفع تحریم دارویی برای واردات واکسن کرونا عذرخواهی کرد، به او گفتم آقای دبیرکل ما امروز در ایران ۶ نوع واکسن تولید می‌کنیم و از واردکننده به صادرکننده واکسن تبدیل شده‌ایم و بیش از ۷۰ درصد مردم کشورمان نیز واکسینه شده‌اند و امروز با اتکای به استقلال و توکل به خدا برخلاف دیگر کشورها روزهای صفر کرونایی را تجربه می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دشمنان فکر کردند با تحریم و فشار می‌توانند ما را متوقف کنند، اما ما هرگز متوقف نشدیم، تصریح کرد: تلاش کردند صادرات نفت ما را به صفر برسانند و تجارت غیرنفتی ما را متوقف کنند، اما دیدند نه تنها صادرات نفت ایران متوقف نشد، بلکه امروز به اندازه قبل از دوران تحریم نفت می‌فروشیم و تجارت غیرنفتی ما با منطقه و جهان رشد قابل توجهی داشته است، آیا اینها پیشرفت نیست؟

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به بازدید خود از کارخانه کویر تایر در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: امروز متخصصان ما بر پایه کار دانش‌بنیان، ظرافت، ابتکارعمل و نوآوری‌های مثال‌زدنی خلق کردند و نه تنها محصولی که برخی کشورهای دیگر در تولید آن سرآمد هستند با کیفیت بسیار بالا تولید می‌کنند، بلکه کارخانه و خط تولید آن را نیز خودشان طراحی و احداث کرده‌اند، چرا این پیشرفت‌ها دیده نمی‌شود؟!

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تأکید کرد: امروز ملت ما با هدایت‌های مقتدای بصیرت‌آفرین و تلاش‌های خود در بسیاری از حوزه‌های صنعتی، معدنی، رفاهی، کشاورزی، نفت، گاز، پتروشیمی و دیگر حوزه‌ها در مسیر پیشرفتی قرار دارد که استمرار آن حتماً ثبات اقتصادی را در کشور تضمین خواهد کرد.

رئیس جمهور در ادامه خنثی‌سازی تحریم، دور زدن تحریم‌ها و ایجاد فرصت از تحریم‌ها را سه رویکرد دولت و ملت در مواجهه با فشار و تحریم‌های ظالمانه دشمن برشمرد و افزود: اگر چه ما به دنبال رفع تحریم‌ها هستیم، اما خنثی‌سازی تحریم‌ها نیز در دستور کار است و متوقف شدن پشت تحریم‌ها نه با روحیه ملت ما سازگار است و نه با روحیه این طلبه خدمتگزار مردم، بلکه روحیه ما غنی شدن از شعار «ما می‌توانیم» شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: چهره شهرها و روستاهای این استان در طول ۴۳ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب بسیار متفاوت شده و کارهای بسیار زیادی در آن صورت گرفته، اما همچنان در برخی بخش‌ها با مشکلاتی مواجه است که ما در دولت مردمی رفع این مشکلات و محرومیت‌زدایی از برخی بخش‌های این استان را یک وظیفه و اولویت برای خود می‌دانیم.

رئیس جمهور سه موضوع کم‌آبی، مسکن و اتصالات جاده‌ای و ریلی را از جمله مهم‌ترین مطالبات مردم استان خراسان جنوبی برشمرد و تصریح کرد: برای رفع مشکل کم‌آبی در این استان برنامه داریم و اعتبارات لازم در نظر گرفته شده که با مدد الهی، کمک مردم و تلاش متخصصان، تأمین آب این استان با قدرت پیگیری خواهد شد. در موضوع اتصالات جاده‌ای و ریلی نیز برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار انجام و کار آن با جدیت آغاز شده و با پیگیری هفتگی و بلکه روزانه بنده و دیگر مسئولان مربوطه ان‌شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ادامه با بیان اینکه در موضوع مسکن برخی اشکال وارد می‌کنند که چگونه ساخت یک میلیون مسکن در سال قابل تحقق است، افزود: اولاً ساخت یک میلیون مسکن نیاز قطعی کشور است و دولت‌های گذشته در این زمینه به وظایف خود عمل نکردند و عقب‌ماندگی‌های آن باید جبران شود. دوم اینکه این میزان ساخت مسکن تکلیف قانونی است و سوم نیاز مردم است. ممکن است در تحقق این هدف با برخی موانع نیز مواجه شویم، اما به مدیران تأکید کرده‌ام هر جا با مشکلی مواجه شدید صریح و صادقانه به مردم بگویید چرا که مردم صداقت را می‌پسندند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: رویه این طلبه خدمتگزار از ابتدا تا به امروز صداقت با مردم بوده و از این به بعد نیز با مردم خود صادق خواهیم بود.

رئیس جمهور افزود: بنابر این شده که در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان در بخش‌هایی که امکان واگذاری وجود دارد، زمین به صورت ویلایی به متقاضیان عرضه شود و در بخش دیگر ساخت و واگذاری بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی آپارتمانی در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در اجتماع پرشور مردم بیرجند انسجام و وحدت را زمینه هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور دانست و گفت: از موهبت‌های خدای متعال به استان خراسان جنوبی مسألت انسجام و وحدت است که شیعه و سنی سال‌ها در کنار هم برادرانه زیسته‌اند و دلشان برای نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌تپد. این انسجام و وحدت زمینه هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور است و همه تریبون‌داران اعم از علمای شیعه و سنی، فرهیختگان و دیگر چهره‌های اثرگذار باید همواره بر ضرورت حفظ این وحدت تأکید کنند.

رئیس جمهور گفت: به لطف خدای متعال، هوشیاری مردم، بصیرت‌آفرینی رهبر انقلاب و حضور همه جانبه مردم کشور از فتنه‌ای که برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور رقم زدند، عبور کرده و ما راه پیشرفت را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه اولین سفر استانی دولت مردمی از خراسان جنوبی آغاز شده و آغاز دور دوم این سفرها نیز از استان خراسان جنوبی است، تصریح کرد: در این سفر پیگیری مصوبات سفر قبلی، پیشرفت طرح‌ها، رفع موانع و مشکلات احتمالی پیش‌روی پروژه‌ها و برطرف‌سازی نواقص احتمالی اعتبارات در دستور کار است. حال که مردم این مسئولیت را به این دولت محول کرده‌اند شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم مسایل را بشناسیم و مشکلاتی که شما مردم را رنج می‌دهد رفع کنیم.

رئیس جمهور همچنین خطاب به مردم گفت: به عنوان یک مسئول که مدیریت اجرایی کشور را به عهده دارم و از ظرفیت‌ها و چالش‌های آن مطلع‌ام، صراحتاً تأکید می‌کنم با توکل به خدا، حضور نقش‌آفرین شما مردم و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب آینده این کشور بسیار روشن و امیدآفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان ضمن تشکر صمیمانه از استقبال بسیار پرشور و صمیمانه مردم خراسان جنوبی از دولت مردمی، اظهار داشت: این حضور با عظمت را به حساب ارادت شما مردم عزیز به انقلاب، نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب و پاسداشت خون شهدا و ایثارگری ایثارگران می‌گذارم و بار دیگر تأکید می‌کنم با دو اصل اعتماد به خدا و اتکای به داشته‌های این ملت بزرگ همه گره‌ها بازشدنی و همه مشکلات قابل رفع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن هاشمی‌/1 IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    33 0
    جناب آقای رئیسی اخیراً فرموده‌اند: «برخی در پیشرفت‌ها تردید کرده‌اند، اما ما می‌گوییم قطار پیشرفت کشور در حال حرکت است.» ‌اگر کسی نگاه‌های کارشناسی در موضوعات تخصصی را مطالعه کند، خوشبینانه‌ترین فرضش این خواهد بود که مدیران زیرمجموعه ایشان و سایر مسئولان کشور، گزارش‌های فریبنده‌ای به مسئولان بالاتر می‌دهند و برای آنها فرض‌های نادرست ایجاد می‌کنند که نتیجه‌اش این تصور از پیشرفت می‌شود. با توجه به تجربه 30ساله‌ام در حوزه مدیریت شهری، سعی می‌کنم در این فرصت به چند عنوان از «پیشرفت‌نمایی» در مدیریت شهری تهران اشاره کنم: نخست، تأمین واگن اجاره‌ای برای متروی تهران؛ بدیهی است که سیستم مترو با اتوبوس و تاکسی تفاوت بنیادین دارد و خطوط متروی هر شهری مختص آنجا طراحی و ساخته شده است؛ بنابراین نمی‌توان از واگن‌های مترو مستعمل یا دست دوم یا حتی استفاده‌نشده سایر شهرها برای متروی تهران استفاده کرد؛ ازاین‌رو حتی اگر قرار باشد که قطار متروی اجاره‌ای برای تهران تأمین شود، باید ابتدا تولید شود که با توجه به وجود مجموعه واگن‌سازی تهران، ساده‌تر است با تأمین بودجه ارزی توسط دولت و ریالی توسط شهرداری، این کارخانه تعطیل‌شده راه‌اندازی شود و واگن تولید کند، اما به دلیل آنکه دولت همسو با مدیریت شهری فعلی از اختصاص اعتبار قانونی برای خطوط مترو خودداری می‌کند، به جای فشار مدیریت شهری به دولت برای دریافت اعتبار، ایده بی‌پشتوانه اجاره‌کردن واگن‌هایی که وجود ندارد و اگر قرار باشد تولید شود هم به عمر این دولت و شهرداری نمی‌رسد، مطرح می‌شود تا «پیشرفت‌نمایی» در حوزه حمل‌ونقل عمومی صورت گیرد. ... ادامه دارد
    • کلاهما IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 40
      ۱۰۰ و صفر هر دو واقع بینانه نیست
  • محسن هاشمی‌/2 IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    33 0
    دوم، ساخت مسکن در تهران؛ دولت آقای رئیسی وعده ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن در کشور را داده است، این در حالی است که متوسط ساخت مسکن در کشور طی دهه‌های گذشته حدود 300 هزار واحد بوده و در شرایط فعلی با توجه به تورم رکودی در کشور، رسیدن به این مقدار نیز بعید به نظر می‌رسد. حال شهرداری تهران با تبلیغات فراوان خبر از انعقاد قرارداد ساخت مسکن در تهران توسط بخش خصولتی و نهادی داده تا وانمود کند وعده دولت در تهران در حال تحقق است، درحالی‌که میزان قرارداد منعقدشده، حتی اگر محقق هم بشود، حدود هزارو 100 واحد است و بخش خصوصی به‌طور طبیعی قبلاً در تهران سالانه بیش از صد هزار واحد می‌ساخته است، اما در یک سال گذشته به دلیل رکود اقتصادی و عدم کارآیی، میزان صدور پروانه ساخت در تهران به کمتر از نصف متوسط دهه گذشته کاهش یافته است؛ یعنی شهرداری تهران به جای فعال‌کردن بخش خصوصی برای ساخت صد هزار واحد به‌طور طبیعی، قرارداد یک درصد این حجم با بخش نهادی و خصولتی را «پیشرفت‌نمایی» می‌کند. ... ادامه دارد
  • محسن هاشمی‌/3 IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    33 0
    سوم، واردات اتوبوس دست‌دوم؛ هم‌اکنون در کشور بیش از 10 کارخانه اتوبوس‌سازی مجهز و توانمند وجود دارد که همه آنها به دلیل عدم سفارش دولت و شهرداری‌ها، یا با بخشی از ظرفیت خود کار می‌کنند یا تعطیل شده‌اند. در این شرایط وضعیت شهر تهران از نظر ناوگان اتوبوس بحرانی است و بیش از 90 درصد ناوگان شش هزار اتوبوس فعلی تهران، عمری بیش از 10 سال دارند و مطابق با مقررات، فرسوده تلقی می‌شوند و شهرداری با کمک دولت باید حدود 9هزار دستگاه اتوبوس نو تأمین کند که اگر سفارش این مجموعه به شرکت‌های داخلی داده شود و ارز قطعات مورد نیاز برای واردات تأمین شود، در حدود سه سال این میزان در کشور تولید شده و هم مشکل ناوگان اتوبوسرانی حل می‌شود و هم اشتغال و تولید داخلی که مورد تأکید رهبر انقلاب است رونق می‌گیرد. حال شهرداری تهران به جای این اقدام، طرح واردات اتوبوس دست‌دوم خارجی را مطرح کرده که پس از تبلیغات بسیار تعداد کمی اتوبوس‌ دیزلی وارد شده، درحالی‌که سال‌هاست به دلیل آلودگی هوا، ورود اتوبوس‌های دیزلی به تهران ممنوع است و باید ناوگان اتوبوسرانی تهران با اتوبوس‌های برقی یا گازسوز تجهیز شود؛ بنابراین به جای تأمین هزاران دستگاه اتوبوس، چندده دستگاه اتوبوس دست‌دوم دیزلی، به‌عنوان «پیشرفت‌نمایی» جلوه داده شد. ... ادامه دارد
  • محسن هاشمی‌/4 IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    33 0
    چهارم، آلودگی هوا؛ وضعیت آلودگی هوای تهران بحرانی و امسال در 270 روز گذشته تنها دو روز هوای پاک در پایتخت داشتیم. در کنار اهمیت سیستم حمل‌ونقل عمومی در کاهش استفاده از خودروهای شخصی و آلاینده، یکی از منابع اصلی آلایندگی هوا، زباله‌سوزی و تولید گاز متان و همچنین استفاده نیروگاه‌ها و برخی صنایع حاشیه تهران از مازوت برای سوخت است، اما طرح جامع پسماند که مستلزم برچیدن سوزاندن غیراصولی زباله‌ها در کهریزک و همچنین تولید برق از پسماند است، رها شده و مدیریت شهری اقدامات تبلیغاتی در حوزه هوای پاک را «پیشرفت‌نمایی» جلوه می‌دهد. البته انصاف آن است که بگوییم مشکلات فعلی، یک‌شبه حاصل نشده‌اند و محصول دهه‌های گذشته نیز هستند و البته با یکدست‌شدن حاکمیت و رفع موانع قبل در ناهماهنگی دولت، مجلس، شورای نگهبان، قوه قضائیه و سیاست خارجی، مردم آماده حل‌شدن فوری، سریع و انقلابی مشکلات بودند، اما از مدیریتی که کلّاً عملکرد گذشته را زیر سؤال می‌برد و مدیران قبلی را بی‌عرضه و ناکارآمد و پررو معرفی می‌کرد، انتظار بود در این 16 ماه، اگر گرهی از مشکلات گذشته باز نمی‌کند، بر گره‌ها نیفزاید که متأسفانه این رخ داده و امروز وضعیت مدیریت شهری تهران بدتر از دیروز است./ شرق
  • امان از شعار! IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    53 0
    «اولاً ساخت یک میلیون مسکن نیاز قطعی کشور است و دولت‌های گذشته در این زمینه به وظایف خود عمل نکردند و عقب‌ماندگی‌های آن باید جبران شود. دوم اینکه این میزان ساخت مسکن تکلیف قانونی است و سوم نیاز مردم است.» همه این‌ها را مردم می‌دانند و نیازی به تکرار مکررات نیست؛ شما بفرمایید خودتان ظرف یک‌سال و نیم اخیر چه کردید؟
    • . IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 39
      این به معنای ساختیم نیست، در پاسخ کسانی که می گویند، محال است و خودتان را زحمت ندهید و ... می گویند نه اولا امکان دارد و ثانیا بایستی دنبال کنیم. عزم مهم است، قبلا اصلا دولت رو در زمینه مسکن بریئ الذمه می دانستند و ..
  • زیدآبادی IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    39 0
    آقای رییسی در طول بیش از یکسال از ریاست‌جمهوری خود نه امکان گشودن گره‌ای از پای اقتصاد را پیدا کرده و نه گامی در جهت تامین دیگر مطالبات عمومی برداشته است. سیاست دولت او در یکسال گذشته در عموم حوزه‌ها «ابهام‌آفرینی» بوده است به‌طوری‌که یک ناظر بی‌طرف نمی‌داند که او قرار است نهایتا به چه سمت و سویی حرکت کند. رییس دولت در هیچ زمینه‌ای به صراحت سخن نمی‌گوید. کلی‌گویی و پرهیز از ارایه جزییات و فقدان شفاف‌سازی عبارات و واژه‌ها به خصلت اصلی گفتار او تبدیل شده است. این وضع، جامعه را که از یک‌سو با انبوه مشکلات انباشت‌شده روبروست و از سوی دیگر اراده‌ای در جهت حل بنیادی آنها نمی‌بیند، بی‌تاب و عصبی کرده است و به همین علت است که درگذشت زنده‌یاد مهسا امینی در هنگام بازداشتش توسط گشت ارشاد، چنین واکنش وسیع و خشمگینانه‌ای به دنبال داشته است. زبان ابهام‌آفرین آقای رییسی را طبعاً می‌توان به اذعان قلبی او به وجود مطالبات عمومی و تردیدهای ذهنی و محدودیت‌های عملی او برای تحقق آنها نسبت داد. این وضعیت تعارض‌آمیز اما قابل ادامه نیست. او اگر به هر دلیلی نتواند با مطالبات عمومی همسو شود، نتیجه‌اش نوعی عصیان اجتماعی است که می‌تواند مورد بهره‌برداری گروه‌ها و دولت‌های خواهان براندازی نظام یا بی‌ثبات کردن آن قرار گیرد.
    • رکورد وقاحت IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 62
      درجه ای برای وقاحت مانده؟ کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل کردید، کی احیاء کرد؟ تولید چه نقشی در اقتصاد داره؟ وقتی همه چیز کشور رو به برجام و نگاه دشمنان و بیگانگان گره زده بودید و مدام مردم رو چشم انتظار چشمک دیگران قرار می دادید بادتون هست؟ چه پاسخی گرفتید؟ الآن ایران بحمد الله هم نفت می فروشد، هم مبادلات دارد، هم چرخ کارخانجات می چرخد، هم چرخ سانترفیوزها می چرخد و هم در مقابل دشمن سر خم نکرده است.
    • به «رکورد وقاحت» IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      2 0
      اگر به جای فحاشی، اندکی در واقعیات ملموس و غیرقابل انکار جامعه تأمل کنید، متوجه می‌شوید که ادعاهای‌تان با حقایق فاصله عمیق دارد. چرخ سانتریفیوژها از قبل می‌چرخید و اصولاً چرخی نیست که با اشاره این دولت و آن دولت حرکت یا توقف داشته باشد بلکه از مسئولان عالی‌رتبه نظام دستور می‌گیرد. دانستن این حقیقت، نیازی به علم غیب و اطلاعات محرمانه نیز ندارد؛ هرکس اندکی از الفبای صنعت هسته‌ای آگاهی داشته باشد، می‌داند که اگر طبق ادعای تخریب‌گران واقعاً این صنعت تعطیل شده بود و چرخ سانتریفیوژها نمی‌چرخید، محال بود در اندک زمانی غنی‌سازی 20درصدی و بعد 60درصدی تحقق یابد. این داستان‌سرایی‌ها فقط در همان سیاه‌نمایی‌های سیاست‌بازان کاربرد دارد ولاغیر!. فروش نفت هم به دلیل تحریم‌ها، زیر قیمت بازار بین‌المللی و با بیست درصد تخفیف صورت می‌گیرد و درواقع ما به رفقای بی‌وفای کمونیست چینی بابت هر بشکه نفت خمس هم می‌دهیم!! قدرشناسی‌شان بابت محبت‌های ایران را هم که در همدستی اخیرشان با آل‌سعود ملاحظه کردید! نتیجه تولیدات کارخانجات نیز در تورم افسارگسیخته تمام کالاها مشهود است. کارخانه‌ای که مواد اولیه را با دلار 39 هزارتومانی وارد می‌کند، تولیداتش به چه قیمتی عرضه می‌شود؟ وضع بازار چگونه است؟ از قیمت طلا و سکه خبر دارید؟ آیا می‌دانید بسیاری از جوانان با این گرانی‌های سرسام‌آور، قید ازدواج و تشکیل خانواده را زده‌اند؟! به نظر شما آیا مردم از همه‌چیز راضی‌اند؟ اگر بله، الحمدللّه والمنة. زیاده عرضی نیست. موفق باشید.
  • 11 IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    33 0
    جناب رئيسي بزرگوار. دورو برتان را خوب نگاه كنيد احتمالا به شما آمار دروغ مي دهند و شما بدون تحقيق در تريبون دم از قطار پيشرفت ميزني. مثل اينكه فرموديد به شما گفتند در رباط كريم و پاكدشت يك نفر بيكار نداريم. خب جناب رئيس اون نفر يك دروغگوي ماهر بوده كه با همين دروغاش مناصبي هم براي خودش دست و پا كرده اين شياد رو بگيريد و محاكمه و بركنارش كنيد. مشكلات و واقعيت رو به مردم بگيد مردم در كنارتون هستند ولي با اين وضع مردم رو بيشتر عصباني مي كنين
  • محسن فاطمه(س) CA ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 5
    سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ، كَذَٰلِكَ نَجْزِي الْمُحْسِنِينَ! يَا نَارُ كُونِي بَرْداً وَ سَلاَماً - بر ابراهیم! بر قاسم! بر محسن! کدام محسن؟ محسن فاطمه (س)! سرباز بی سر سر بلند ما محسن حججی چه گفت؟ گفت:«من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر (عج) دوست دارم و دیروز فراموش کرده بودم که امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، مفتح، مطهری، آیت‌الله طالقانی و هزاران مبازی که خونشان قدم به قدم و لحظه به لحظه برای حفاظت از این نظام به زمین ریخته است روحانی بودند. و به راستی چقدر زود و راحت انسان مسخر زمان می‌شود.» سلام آقا جان! ما هر روز سرود و سردار و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! فرقی هم نمیکند ما در داخل ایران باشیم، یا خارج! ما در جایی زندگی میکنیم که تحریم نشدیم ولی مثل شما در ایران نمی خواهیم از محصولات نا أمن و نا پاک دشمن و غرب استفاده و حمایت بکنیم! یعنی ما هم آنها را تحریم میکنیم! بت و گوساله امروز ما چیست که مردم دنیا (و مردم قوم موسی/رهبر) را از حرف حق موسی/هارون زمان دور میکند؟ پیام رسانهای دشمن گوشمون را سنگین میکند! دستهای پنهان دشمن در گوشیمون گوشمون را سنگین میکند! موسای انقلاب با چه زبانی بگوید عصای مقاومت که دریا شکافت با اوست؟ سید علی خامنه ای گفت بدانید خدا با ماست! شهید بهشتی گفت بگذارید دشمنان ما از اصبانیت بمیرند! کارشناس باید کار دوست و دشمن را بشناسد! دشمنی که با دروغ و تحریف جای ظالم و مظلوم را عوض می‌کند. دشمنان بشر مشغول در سازمان های باطل خودشان هستند! هر چه مشغولتر، بهتر. دشمنان ما (چه در داخل ایران، چه در خارج ایران) همه خارجی هستند – یعنی خارج ولایت خدا هستند و داخل حزب شیطان. خط الحسین واضح! خط حزب الله ست! سلام فرمانده! ما هر روز سرود و سردار و سلام میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا! بِسْمِ اللّهِ كَلِمَةِ الْمُعْتَصِمِينَ، وَ مَقَالَةِ الْمُتَحَرِّزِينَ، وَ أَعُوذُ بِاللّهِ تَعَالَى مِنْ جَوْرِ الْجَائِرِينَ، وَ كَيْدِ الْحَاسِدِينَ، وَ بَغْيِ الظَّالِمِينَ، وَ أَحْمَدُهُ فَوْقَ حَمْدِ الْحَامِدِينَ. 🇮🇷🇵🇸