پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه زابل

حوزه/ امام جمعه زابل گفت: آنهایی که برای انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند شعارشان استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود، اما شعار معاندان، زن زندگی آزادی است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه زابل، صبح امروز در نشست بصیرت افزایی مدرسه علمیه الزهرا(س)این شهرستان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار گفت: در حال حاضر اگر بخواهیم اندیشه ها را نگاه کنیم باید شاخص ترین افراد و جریانات را پیدا کنیم.

امام جمعه زابل اظهار کرد: در این بحث که اغتشاش‌گرها به دنبال انقلاب بودند؛ رهبرانشان افراد شاخصی نبودند اما در انقلاب اسلامی شخصیت هایی مثل امام خمینی(ره )و امام خامنه ای حضور دارند.

وی با مقایسه انقلاب اسلامی با حرکت های اغتشاش گران گفت: آنهایی که برای انقلاب اسلامی به خیابان ها می آمدند شعارشان استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود، اما شعار معاندان، زن زندگی آزادی است .

امام جمعه زابل گفت: آزادی از نظر این معاندان یعنی زن از انسان و خانم بودن تبدیل به کالا شود در حالی که این افراد ایدئولوژی ندارند.

وی، ادامه داد: در هر انقلابی، انقلابیون در دو حکومت حق و باطل با این پیش فرضی که حکومت در برابر آنان می ایستد از خود دفاع می کنند که در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان ما به ناحق شکنجه، زندانی یا اعدام شدند ولی دست از مبارزه برنداشتند.

امام جمعه زابل درخصوص خاستگاه اغتشاشات گفت: آنهایی که قبلاً برای انقلاب به خیابان ریختند حرکتشان از مسجد شروع می‌شد اما این اغتشاشگرها پایگاه های شان از جمع های خودمانی شروع می شود.

حجت الاسلام عزیزی، با طرح این سؤال که آیا آدمی که روانگردان مصرف می کند می خواهد انقلاب کند؟ پاسخ داد: در زمان انقلاب، افراد با غسل شهادت وارد میدان می شدند و بین این انقلاب ها از زمین تا آسمان فرق است.

وی، افزود: دشمن می داند که به لحاظ نظامی نمی تواند وارد کشور شود به همین خاطر دو ستون اصلی اقتدار یعنی اسلام و ولایت فقیه را هدف قرار داده است و ما باید با تمام قوای خود از این دو دفاع کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha