دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نشست مسئولان و مدیران استان کردستان با حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به مناسبت هفته بصیرت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: کسی که مدیر و مسئول است باید موضع خود را مشخص کند و هرگز دنبال عافیت طلبی نباشد و موظف به جوابگویی و تکریم ارباب رجوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در شورای اداری استان کردستان اظهار داشت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه در ماههای اخیر مشکلات بسیاری همانند اغتشاش در جامعه، شهادت نیروهای انتظامی و امنیتی و... را ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی به دنبال القاء خواسته های خود به افکار عمومی در کشور است تا با این کار زمینه را برای نیات شیطانی خود مهیا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه احساس مسئولیت باید از سوی مدیران به خوبی درک شود، بیان کرد: کسانی که مدیر هستند به خوبی می دانند که دوران مدیریت دارای فراز و نشیب های خود است با این وجود باید همه ما به این نظام و ملت خدمت کنیم و این امر را وظیفه خود بدانیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: هم حرف زدن و هم عمل کردن باید به موقع و در زمان خودش صورت بگیرد و نباید سخنان ما از روی احساسات صرف باشد، زیرا شعارهایی که نتیجه ندارند زمینه ناامیدی در بین مردم را فراهم می آورد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: کسی که مدیر و مسئول است باید موضع خود را مشخص کند و هرگز دنبال عافیت طلبی نباشد زیرا این کار عملی غیرانسانی و به دور از اخلاق است.

وی افزود: در برخی موارد نارضایتی مردم از اداره ای خاص شنیده می شود که این امر نباید در استان کردستان روی دهد و مدیران موظف به جوابگویی و تکریم ارباب رجوع هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha