شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1061072
۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
نمایش تئاتر زخم

مخاطبان و علاقه مندان به عرصه هنر می توانند تئاتر «زخم» را روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا شام شهادت حضرت زهرا(س)، سانس ساعت ۲۱ تا ۲۳ در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد تماشا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، نمایش «زخم» به مناسبت ایام فاطمیه از ۲۷ آذر تا ۶ دی‌ماه توسط گروه هنری ماهو در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد به اجرا می‌پردازد.

این نمایش ‌که به اتفاقات شهادت حضرت زهرا(س) می‌پردازد، ششمین نمایش تولیدی گروه هنری ماهو در خصوص ایام فاطمیه در سال‌های اخیر و نمایش خیره کننده ای است که بیننده را محو واقعه کرده و پای کار می نشاند. نویسندگی آن برعهده سید محمدرضا رضوی و حسین رمضانی و کارگردانی آن برعهده سید مهدی وحیدی است.

با توجه به استقبال مخاطبان، سانس جدیدی در ساعت ۲۱ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا شام شهادت حضرت زهرا(س) درنظر گرفته شده که همه مخاطبان و علاقه مندان به تماشای این برنامه می توانند با مراجعه به سایت mahogroup.ir بلیت خود را رزرو و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۳۴۱۴۱۵۷۰ تماس حاصل نمایند.

حوزه علمیه خراسان در ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) از همه دلدادگان به مکتب آل الله و علاقه مندان به عرصه هنر برای تماشای این نمایش دلنشین در سالن اصلی تئاتر شهر دعوت می کند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha