چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اهدای کتاب

حوزه/ مسئول اداره ترویج و گسترش پژوهش معاونت علمی حوزه علمیه خراسان از اهدای بیش از ۳۰۰ جلد کتاب مهارتی پژوهشی به مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: در حاشیه دوره دانش افزایی مسئولان پژوهش حوزه علمیه خراسان تعداد ۳۰۰ جلد کتاب مهارتی پژوهشی مانند درسنامه روش تحقیق، خودآموز روش تحقیق، بایسته های پژوهش گروهی، سازوکارهای پژوهش میدانی و چندین عنوان به مسئولان پژوهش مدارس علمیه خراسان جهت تجهیز کتابخانه مدرسه به کتب مهارتی پژوهشی اهدا گردید.

وی با بیان اینکه اهدای این کتب پژوهشی به مدارس برکات فراوانی داشته و گامی موثر در راستای ترویج و گسترش پژوهش می باشد، اظهار کرد: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ جلد کتاب مهارتی پژوهشی در برنامه های مختلف جهت تجهیز کتابخانه ها به کتب پژوهشی به مسئولین پژوهش اهدا شده است.

مسئول اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان در مورد این طرح توضیح داد: در این طرح مسئولان پژوهش حوزه علمیه خراسان کتاب‌های پژوهشی را دریافت و جهت استفاده طلاب و هدایت آنها به سمت امور پژوهشی در اختیار طلاب و اساتید قرار می دهند.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که در مراحل بعدی کتب بیشتری تهیه و در اختیار سایر مدارس علمیه خراسان قرار خواهیم داد، بیان کرد: امیدواریم با اهدای این کتب به کتابخانه های مدارس علمیه بتوانیم گامی موثر در جهت ترویج و گسترش پژوهش در سطح مدارس برداشته و به سمت کیفی شدن آثار پژوهشی برداریم.

شایان ذکر است؛ جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به دوره ها و کارگاه های پژوهشی به صورت روزانه در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehpajohesh منتشر می شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha