چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
البرز

مدیر حوزه علمیه استان البرز در جمع روحانیون و طلاب شاعر البرزی رشد و نمو شعر اصیل و پرمحتوا در سالهای اخیر را از برکات انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، اولین نشست انجمن شعر حوزه علمیه استان البرز با حضور اساتید و طلاب شاعر البرزی در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان البرز برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیر حوزه علمیه استان البرز ضمن خوش آمدگویی به طلاب شاعر استان بر لزوم هم افزایی و همسویی کامل در جهت اهداف عالیه انقلاب اسلامی اشاره‌ کرد و تقویت رتبه شعری طلاب استان، از طریق بها دادن به شعرای نوپای طلبه و برنامه ریزی برای رشد و ارتقای آنان را خواستار شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق خوئینی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به شعر و هنر گفت: رشد و نمو شعر اصیل و پرمحتوا درسالهای اخیر از برکات جمهوری اسلامی است و آغاز به کار انجمن شعر طلاب استان البرز، سرآغازی بر ایجاد و تاسیس سایر انجمن های هنری خواهد بود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام هادی نجفی، رئیس انجمن شعر حوزه علمیه استان البرز، به برخورداری طلاب از حکمت و معارف عالی اشاره کرد و از برگزاری منظم نشست های ماهانه این انجمن خبر داد.

در این جلسات حاضرین علاوه بر خواندن شعر، آموزش هایی را نیز در راستای غنی تر شدن ادبی و هنری اشعار فرا می‌گیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha