شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دوره سواد رسانه در بوشهر

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره سواد رسانه ویژه مبلغین برادر و خواهر بوشهری خبر داد.

حجت الاسلام حامد بردستانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از برگزاری دوره سواد رسانه ویژه روحانیون برادر و مبلغان خواهر مدارس امین خبر داد و اظهار داشت: این برنامه از سوی معاونت تبلیغ و امور صیانتی حوزه علمیه استان طی دو روز در بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به موضوعات این دوره، گفت: آسیب‌های فضای مجازی، نقش رسانه و فضای مجازی در جنگ ترکیبی اخیر، فرصت‌ها و آسیب‌های بازی‌های رایانه‌ای و نوع فعالیت و کنش‌گری نیروهای ارزشی و طلاب در فضای مجازی از جمله مباحث مطرح شده در این دوره بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به استقبال خوب روحانیون و طلاب خواهر و برادر از برگزاری این دوره، یادآور شد: در روز نخست تعداد حدود ۱۰۰ روحانی از سراسر استان و نیز در روز دوم قریب به ۲۰۰ نفر از مبلغان خواهر مدارس امین در این دوره شرکت کردند.

حجت الاسلام بردستانی با اشاره به استاد مدعو جهت برگزاری این دوره، خاطرنشان کرد: در این دوره از حجت الاسلام محمد کهوند کارشناس و پژوهشگر رسانه و فضای مجازی و از افراد صاحب نام در حوزه رسانه و فضای مجازی استفاده شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه روحانیون برادر و خواهر نقش مهمی در جهاد تبیین دارند، گفت: داشتن سواد رسانه و ارتقای سواد افراد مبلغ در این حوزه تأثیر بسزایی در امر تبلیغ آنها و انتقال پیام به مخاطبان دارد، به همین جهت این دوره با هدف دانش افزایی و ارتقای سطح مبلغان و مبلغات تدارک دیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha