شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: بسترهای آموزشی جدیدتری در عرصه‌های مختلف به ویژه برای حوزه خواهران در زمینه دروس تعریف شده و با رعایت شرایط و اقتضائات، برنامه ویژه‌ای را ارائه خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، اظهار داشت: سفر به استان خراسان جنوبی، در راستای شناخت موضوعات، آسیب‌ها و مشکلات در حوزه‌های علمیه و مدارس این استان، در همه عرصه‌های نیروی انسانی، مسائل سخت افزاری و همچنین نرم افزاری و برآوردی از آن‌هاست.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص دروس حوزوی، نسبت به آسیب شناسی و طرح موضوعات و ارائه راهکارها ابراز امیدواری کرد و گفت: موضوعات مرتبط با دروس تحت آسیب شناسی قرار خواهند گرفت و به دنبال آن، برنامه جدیدتری را در شورای عالی حوزه علمیه پیشنهاد می‌کنیم که متناسب با وضعیت خواهران باشد.

مدیر حوزه علمیه خراسان ادامه داد: بسترهای آموزشی جدیدتری در عرصه‌های مختلف به ویژه برای حوزه خواهران در زمینه دروس تعریف شده و با رعایت شرایط و اقتضائات، برنامه ویژه‌ای را ارائه خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط با بیان اینکه در مدارس علمیه استان خراسان جنوبی، طلاب امکانات قابل قبولی دارند اما برای توسعه بیش از پیش آن نیز تلاش خواهیم نمود، به ارتباط منسجم و وحدت حوزه و دانشگاه این استان اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر مجموعه حوزه علمیه خراسان جنوبی از جمله در بیرجند و قائن ارتباطات خوبی شکل گرفته و اساتیدی از حوزه و دانشگاه در هر دو مجمع علمی به درس و بحث و تعامل با یکدیگر مشغول هستند.

وی نسبت به حل موضوعات و مشکلات در مدارس علمیه بیرجند با دو بال حوزه و دانشگاه ابراز امیدواری کرد و گفت: طبیعتا آنجا که دو بال پرواز حوزه و دانشگاه حضور دارند، در پرتو ظرفیت یکدیگر، خدمات خوبی نیز خواهند داشت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha