سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
هاشمی

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: در بیان و رسیدگی به پرونده مظلومیت ۶۸ دانش آموز شهید بروجردی به مجامع بین اللملی کوتاهی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در همایش ملی «حقوق کودک در پرتو قواعد حقوق بشردوستانه» که در سالن دکتر زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد،با اشاره به اینکه شهادت ۶۸ دانش آموز بروجردی در سال ۶۵ سند مظلومیت و حقانیت این نظام است افزود:آن سال مادران و پدرانی فرزندان خود را به مدرسه فرستاده و دیگر از آن روز هرگز کودکان خود را ندیدند و همان سال در بروجرد کربلایی ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه مجامع بین المللی باید در خصوص این قضیه پاسخگو باشند و به دروغ خود را مدافع دفاع حقوق بشر و کودکان ندانند، اظهار داشت: مجامع بین المللی تا کی می‌توانند سکوت کرده و باید پاسخگوی این ادعای دروغین خود باشند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان بدانند ما به دنبال نبش قبر نیستیم،خاطر نشان کرد: مجامع بین المللی در بیان و رسیدگی به پرونده مظلومیت این کودکان کوتاهی کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha