شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تأکید کرد: اقدام موهن نشریه فرانسوی قطعا ناشی از استیصال و شکست های پی در پی است که هر روز بر شدت آن افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اجتماع اعتراضی طلاب و روحانیون و امت حزب الله بوشهر در پی هتک حرمت روزنامه هتاک فرانسوی به مقام معظم رهبری و مرجعیت و توهین به مقدسات و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در این مراسم با محکوم کردن اقدام موهن نشریه شارلی ابدو فراسنه گفت: دشمن خوار و شکست خورده در عرصه های گوناگون نبرد این بار با اهانت وقیحانه نشریه مزدور فرانسوی به مقام معظم رهبری دل های مومنین و مردم عزیز ایران اسلامی را جریحه دار کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: این اقدام ناشی از ناکامی، عصبانیت و انحطاط جبهه باطل به سرکردگی مستکبران است که استیصال ایشان در این نمایش مذبوحانه و موهن به خوبی قابل مشاهده است.

وی با دفاع از رهبری ادامه داد: دشمنان بدانند شخصیتی که سخنان حکیمانه اش چراغ راه، صلابتش تکیه گاه مجاهدان فی سبیل الله و تدابیر و درایتش باطل السحر همه توطئه هاست و با شجاعتی بی نظیر لرزه بر هیبت استکبار انداخته است و هرگز ساحت ولایت او با چنین حرکات سخیف و زبونی آسیب نخواهد دید.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به پیشینه ننگین این نشریه هتاک فرانسوی گفت: این مجله سخیف سابقه توهین به پیامبر را در کارنامه دارد و نشان از آن است که امروز رهبری عزیز، خلف راستین ادامه دهنده راه آن پیامبر عظیم الشان است و باید گفت دشمن احمق ما ناخواسته عظمت رهبری عزیز را به دنیا نشان داده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاکید کرد: این حرکات قطعا ناشی از استیصال و شکست های پی در پی است که هر روز بر شدت آن افزوده می شود.

به گزارش حوزه، در این اجتماع اعتراضی، شرکت کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه گر» اقدام توهین آمیز این نشریه را محکوم و خواستار برخورد دولت‌های اسلامی با اینگونه اقدامات شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha