شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: دشمنان با طرح شبهات پیچیده می خواهند که قدرت پاسخگویی مراکز دینی و حوزه های علمیه را به چالش بکشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی عصر امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت شهرستان بانه اظهار داشت: طلاب مدارس دینی علاوه بر اینکه باید در دوران تحصیل برای آموختن علوم دینی تلاش داشته باشند باید در بخش تربیت و تهذیب نیز کوشا باشند.

امام جمعه بانه ادامه داد: طلبه ها نباید تمام وقت و زمان خود را معطوف آموختن دروس ارائه شده توسط اساتید نمایند، بلکه باید با مطالعه زندگی بزرگان دین مبین اسلام در زمینه تهذیب و تقوا نیز کوشا باشند و در کنار پژوهش و آموزش، تهذیب را نیز مدنظر داشته باشند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: طلاب و دانش آموختگان علوم دینی در جامعه ما جایگاه بسیار ویژه ای دارند و همین جایگاه برای آنان نیز مسئولیت به دنبال دارد، طلبه و روحانی که در جامعه حضور داد باید آمادگی پاسخگویی به شبهات دینی را داشته باشد.

ماموستا خدایی عنوان کرد: به حدی شبهات عقیدتی و دینی دشمنان در جامعه امروز ما متنوع و فراوان هستند که می طلبد روحانیون و طلاب دانش و علم خود را با مطالعه فراوان ارتقاء دهند.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: دشمنان با طرح شبهات پیچیده می خواهند قدرت پاسخگویی مراکز دینی و حوزه های علمیه را به چالش بکشانند، لذا طلاب با جهد و کوشش این توطئه دشمنان اسلام و دین رسول خدا (ص) را خنثی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha