شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تجلیل از خادمین حسینیه / هرمزگان

حوزه / حجت‌الاسلام فولادی گفت: هیئت های مذهبی نقش اثرگذاری در اصلاح وضعیت فرهنگی جامعه بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز جمعه ۲۳دی ۱۴۰۱ با حضور در منزل چند بانوی خادم حسینیه های سطح شهر بندرعباس و تجلیل از آنان، گفت: هیئت های مذهبی نقش اثرگذاری در اصلاح وضعیت فرهنگی جامعه بر عهده دارند و بایستی از این ظرفیت ها به درستی بهره برداری شود.

وی افزود: هیئت های مذهبی بزرگترین و مؤثرترین پایگاه در ابعاد دینی و ملی به شمار می روند که میزان و دامنه ی اثرگذاری آن ها را در عرصه های گوناگون در طول سال های مختلف به عینه شاهد بودیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: باید از ظرفیت تاثیرگذار هیئت های مذهبی در جهت اصلاح وضعیت فرهنگی جامعه به سمت آموزه های ناب دینی بهره گرفته شود.

حجت‌الاسلام فولادی با بیان اینکه ضرورت تلفیق شور و شعوری که مورد تأکید و خواست مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و دیگر بزرگان می باشد، خاطرنشان کرد: توأم شدن احساس و عاطفه در عزاداری ها و یا مجالس شادی اهل بیت(ع) اهمیت بسیار زیاد و خاصی پیدا می کند.

در این برنامه که به همت کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) و باهمکاری روابط عمومی هیئت محبان حضرت مهدی(عج) برگزار شد و از سه بانو و خادم حسینیه در روز مادر با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلام تجلیل شد.

تجلیل از بانوان فاطمی حسینیه های سطح شهر بندرعباس

تجلیل از بانوان فاطمی حسینیه های سطح شهر بندرعباس

تجلیل از بانوان فاطمی حسینیه های سطح شهر بندرعباس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha