شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قصه گویی

حوزه/ اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی برترین ها در بخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، ساعتی پیش اختتامیه بیست‌ وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی یزد با معرفی اسامی برتر در بخش های کتاب، نوجوان ملی، آیینی سنتی نوجوان، آیینی بزرگسالان، بین الملل، جستار نویسی، پایان نامه، مقاله، ملی بزرگسال، پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها و پادکست، در یزد به کار خود پایان داد.

بخش کتاب

در بخش کتاب این جشنواره بین المللی مقام اول به زهرا پردل از سیستان و بلوچستان و مقام دوم به مهدی‌آرایی از استان یزد با کتاب «چلچراغ قصه‌گویی» رسید.

بخش نوجوانان ملی

در بخش نوجوانان ملی این جشنواره نیز فاطمه محمدی از استان قزوین، آرزو نیک زاد از استان اصفهان و زهرا جمشیدی از استان کرمانشاه به عنوان نفرات برگزیده و ترنم رازقی نیز از استان قم به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

بخش آیینی سنتی نوجوان

در بخش آیینی سنتی نوجوان هم ایمان قاسمی از استان اصفهان، درسا نیکویی از استان خراسان رضوی و محمد مهدی مرادی از استان مازندران به عنوان نفرات برگزیده و سبحان نصیری از استان سیستان و بلوچستان نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

بخش آیینی بزرگسالان

در بخش آیینی بزرگسالان این جشنواره نیز سید مهرداد کاووسی حسینی از استان همدان رتبه اول، پویا بازرگان از استان کرمانشاه رتبه دوم و فاطمه زارعی از استان گیلان و آتنا بیات از استان مرکزی به عنوان نفرات سوم مشترک انتخاب شدند و حسین غلامی از استان مازندران نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

بخش بین الملل

در بخش بین الملل نیز مائوریسیو پاتینو از کشور کلمبیا رتبه اول، سوسن حیاتی از کشور ایران و استان بوشهر، شادی پکزاد از کشور ایران و آذربایجان غربی به عنوان رتبه‌های اول تا سوم انتخاب شدند و نور اظهر اسحاق نیز از کشور مالزی به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شد.

بخش جستار نویسی

در این جشنواره که به مدت پنج روز در یزد برگزار شد؛ رتبه اول در بخش جستارنویسی را فاطمه احمدزاده با اثر «جوی عسل» از استان یزد کسب کرد و پروانه کیانیان از تهران و آسیه رحمتی از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بخش پایان نامه

آفرین پنهانی مقام اول بخش علمی و پایان‌نامه را به دست آورد و از استان لرستان، مقام دوم به زهرا برجی از استان قزوین و مقام سوم به راضیه خدایی از استان لرستان رسید.

بخش مقاله

مینا فراهانی و مریم غیاث آبادی استان مرکزی، سارا نادری و لایق رحمانی از استان کرمانشاه و زهرا جهانی و شیوا ابراهیمی از استان خراسان رضوی در بخش مقاله به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

بخش ملی بزرگسال

مهدیه کشوری مقدم از یزد در بخش ملی بزرگسال رتبه اول، معصومه شهریاری از استان گلستان رتبه دوم، علیرضا روشن ضمیر از خوزستان رتبه سوم و عصمت نصیرزاده از خراسان رضوی نیز به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند.

بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها

در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها نیز اشرف ابراهیمی از استان یزد و علی اصغر اسپرهم از استان فارس به عنوان قصه گویان برتر معرفی شدند.

بخش پادکست

شیرین اسدی، طناز همت، سید عباس علی محسنی، مریم خلجی، مصطفی حدادی، آریانا طاهر خوانی، محمدامین طاها خوانی، نیما پارسا، سمیه بافقی، مائده حمیدی، مریم دهستانی، محمد سپه بنه، مطهره سادات رکن الدینی، ترنم غوغایی، زهرا یکه بلوا، اسرا قمی، زهی مختارپور به عنوان برگزیدگان بخش پادکست انتخاب شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha