شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت با تأکید بر اینکه در برابر حق مردم سکوت نمی‌کنیم و با صراحت اعلام می‌کنیم به هیچ گروهی وابسته نیستیم و تنها مطیع رهبری هستیم، گفت: مسئولی که از حق مردم دفاع نکند و یکرنگ نباشد، مدیر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت تقوا، اظهار داست: یکی از گمشده‌های بشریت تقوا است، تقوا لازمه مدیران شایسته است.

وی با انتقاد و گلایه از برخی مدیران به دلیل عدم حضور در نماز جمعه‌ها و برنامه‌های معنوی، افزود: مدیری که از جلسات معنوی فراری است، مدیر جهادی نیست.

امام جمعه پلدشت با تأکید بر لزوم ارائه گزارش مسئولان به مردم، گفت: مدیران با گذشت بیش از یکسال از مسئولیت خود باید به مردم گزارش دهند که چه اقدام مهم و اساسی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیری که نتواند محرومیت زدایی کند، مدیر نیست، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور پلدشت حذف شد و اکنون باید سؤال کرد که آقای مدیر چرا پیگیر آن نیستید، مگر غیر از آن است که قول دادید پیگیر حل آن باشید؛ برخی از طرح‌ها سال‌ها است نیمه تمام مانده، چرا پیگیر مصوبات استانداری نیستند؟

حجت الاسلام طالبی با تأکید بر اینکه در برابر حق مردم سکوت نمی‌کنیم و با صراحت اعلام می‌کنیم به هیچ گروهی وابسته نیستیم و تنها مطیع رهبری هستیم، اظهار کرد: مسئولی که از حق مردم دفاع نکند و یکرنگ نباشد، مدیر نیست و به عنوان یک برادر از مسئولانی که کم کاری کرده‌اند دعوت می‌کنم در راستای حل مشکلات مردم و با روحیه جهادی قدم بردارند.

وی با بیان اینکه پلدشت، دارای ظرفیت‌های کشوری و استانی است ولی متاسفانه شکوفا نشده است، گفت: مردم شهرستان مردمی نجیب هستند و باید حق آنها ادا شود.

امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه در انتصابات شایسته سالاری، تعهد و تخصص مد نظر باشد، افزود: باید به مسائل اقتصادی و اجتماعی توجه جدی شده و حرکت‌های جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha