شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/ آیین تکریم و معارفه امام جمعه تکاب

حوزه /یکی از ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: امروز لازم است آرمان‌های انقلاب در بین نسل‌های مختلف مخصوصا جوانان و نوجوانان تبیین شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان تکاب در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان که امروز با موضوع برنامه ریزی نهایی و روز شمار دهه فجر در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر از ایام مهم در انقلاب اسلامی است و امروز لازم است تا همه ارگان‌ها در اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: لازم است تا آرمان‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر بازخوانی شود تا برای نسل جدید بیان شود انقلاب اسلامی با چه هدف و رویکردی به وجود آمده است.

امام جمعه شهرستان تکاب تأکید کرد: امروز لازم است آرمان‌های انقلاب در بین نسل‌های مختلف مخصوصا جوانان و نوجوانان تبیین شود.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را لطف خداوند متعال دانست و گفت: خداوند متعال را شاکریم که به این ملت و امت، انقلابی از نوع اسلامی را عنایت کرد تا در زیر سایه این انقلاب و نظام، امت اسلامی بتواند به معارف قرآنی و سنت رسول الله(ص) بیشتر توجه کنند.

امام جمعه شهرستان تکاب در ادامه با قدردانی و تشکر از تمامی ادارات و نهاد های انقلابی در ارائه برنامه‌های خود، افزود: مسئله‌ای که ما نباید از آن غافل شویم این است که نباید موازی کاری شود و یا اینکه تمام برنامه‌ها در کاغذ بماند و حالت نمایشی بگیرند و اثری از برنامه‌ها در سطح جامعه نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha