پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
تصاویر/ آیین معارفه امام جمعه جدید عالیشهر

امام جمعه عالیشهر گفت: دشمن یکی از اصلی‌ترین راهبردهای خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی رویکرد کتمان و تحریف حقایق انقلاب با عظمت ملت ایران قرار داده است.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمن یکی از اصلی‌ترین راهبردهای خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی رویکرد کتمان و تحریف حقایق انقلاب با عظمت ملت ایران قرار داده است.

امام جمعه عالیشهر افزود: دستور خداوند به ما در قرآن کریم یادآوری ایام الله و روز های بزرگ تاریخ ساز است ما نباید بگذاریم این حوادث به دست فراموشی سپرده شود.

وی در مورد اهمیت جهاد تبیین، بیان داشت: دشمن در جریان تحریف حقایق می‌خواهد این گزاره را در ذهن نسل جدید نهادینه کند که شرایط کشور در دوران پهلوی گُل و بُلبُل بود و مردم قدر ندانستند انقلاب کردند در حالی که با یک نگاه گذرا به آنچه در دوران خفقان رژیم منحوس پهلوی بر کشور و ملت گذشت آن هم از زبان رجال رژیم شاهنشاهی مثل تیمسار فردوست، اسدالله علم، وزیر دربار و فریدون هویدا سفیر رژیم در سازمان ملل به این نتیجه روشن می رسیم که آنچه بر ملت بزرگ ایران در رژیم سابق گذشت دیکتاتور سیاه و خفقان عجیب علیه مردم بود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد عنوان کرد: قبل از انقلاب وابستگی ذلت آمیز به بیگانه و قدرتهای خارجی بود، انواع فسادهای مالی و جنسی و مواد مخدر توسط سردمداران و حکومت بود، بی اعتنایی به مردم و مشکلات آنها بود و ده ها مشکل دیگر که مردم تصمیم گرفتند انقلاب کنند و اینها نیاز است به نسل جدید گفته شود.

وی ادامه داد: آنها که به بهانه آزادی بیان به اسلام و قرآن جسارت می کنند یا بر علیه جسارت کنندگان حرفی نمی‌زنند و سکوت مرگبار پیش کرده‌اند چرا شبکه تیک تاک را مسدود می کنند!؟

امام جمعه عالیشهر یادآور شد: چرا خبرنگار و نویسندگان خودشان را به جرم طرح یک سوال در مورد موضوعی که آنها نمی‌پسندیدند محاکمه و زندانی می کنند؟ چرا از ترس برملا شدن جنایتهای شان یک روزنامه‌نگار را قطعه قطعه می کنند؟

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha