پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
برخوار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۳۵۰۰ نفر در آیین معنوی اعتکاف ۲۹ مسجد شهرستان برخوار از ۱۵ تا ۱۷ بهمن ماه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام ابراهیم جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه ساله مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سایر نقاط کشور در شهرستان برخوار نیز برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های ایام‌البیض در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه رجب برگزار می‌شود و این آیین فرصت خوبی است تا مومنین نزدیکی به خداوند را احساس کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی برخوار اعتکاف را یک آیین دینی موثر و بزرگترین محفل معنوی مومنین برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دست اندرکاران و مجریان مراسم اعتکاف، این آیین معنوی امسال در ۲۹ مسجد شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: وجود پرشور جوانان در مراسم اعتکاف یکی از ظرفیت های عظیم است و امسال هم بیش از ۴۰ درصد اعتکاف‌ها ویژه دانش آموزان برنامه ریزی شده است.

جعفری خاطر نشان کرد: از مجموع ۲۹ مسجد، ۱۲ مسجد اعتکاف را ویژه دانش آموزان برگزار می کنند که از این تعداد ۷ مسجد ویژه دانش آموزان پسر و ۵ مسجد ویژه دانش آموزان دختر است.

وی گفت: پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۵۰۰ نفر از مردم شهرستان برخوار در مراسم اعتکاف شرکت نمایند.

رئیس تبلیغات اسلامی برخوار همچنین اظهار کرد: به منظور پشتیبانی از برگزارکنندگان این آیین معنوی، مساجدی که درخواست اقلام غذایی مانند برنج و گوشت با قیمت مناسب و دولتی داشتند، برای دریافت حواله و اقلام به مرکز استان معرفی گردیده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha