شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / با آغاز ایام الله دهه فجر در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی، گلبانگ انقلاب با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گلزار شهدای قزوین به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی صبح امروز در مراسم گلبانگ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آن زمان که امام خمینی (ره) انقلاب خود را آغاز کرد، بسیاری از بزرگان مانند حاج قاسم سلیمانی دانش‌آموز بودند، حاج قاسم از ابتدا کار خود را درست آغاز کرد و تبدیل به سردار سلیمانی شد و الگوی دانش‌آموزان قرار گرفت.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در سال ۵۷ در چنین روزهایی ما منتظر آمدن امام خمینی (ره) به ایران بودیم، بنده آن زمان در قم طلبه بودم، یک هفته قبل از ۱۲ بهمن که قرار بود امام به تهران بیایند، ما در میدان آزادی چشم‌انتظار ایشان بودیم اما خبری از آمدن ایشان نشد، مردم ناراحت شدند و به سمت دانشگاه حرکت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در این مراسم درگیری پیش آمد و این درگیری تا نیمه‌های شب ادامه داشت؛ در هفته پس از آن نیز یعنی در شب ۱۲ بهمن، جمعیت انبوهی در میدان حضور پیدا کردند و در نهایت امام خمینی (ره) به ایران آمد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) زمینه‌ای را فراهم کرد که ایران از نفوذ و سیطره آمریکا خارج شود، دانش‌آموزان در دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند و موجب سربلندی کشور شدند، در دفاع از حرم نیز سربلند شدیم، اکنون فرزندان حاج قاسم سلیمانی باید به میدان بیایند و آیندۀ ایران اسلامی و فرزندان این مملکت را بسازند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: مطابق فرمایشات رهبر حکیم انقلاب اسلامی آینده‌ای بسیار روشن و امیدوارکننده در انتظار فرزندان این مرز و بوم قرار دارد، این آینده برخاسته از آیات قرآن است، چنان‌که خداوند در آیه ۵ سوره قصص فرموده ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خداوند وعده داده که آینده جهان به دست شایسته‌ترین، مؤمن‌ترین، اخلاقی‌ترین و عالم‌ترین بندگانش اداره خواهد شد.

زنگ انقلاب در قزوین توسط نماینده ولی فقیه به صدا درآمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha