شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه خویش همواره توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرده‌اند، لذا وجود رهبر فرزانه برای همه ما یک نعمت و عطیه الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده که عده‌ای فرصت طلب و تجزیه طلب بخواهند آن را ساقط کنند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: این انقلاب متعلق به تمام ملت و اقوام ایران است و هیچ کسی نمی‌تواند این انقلاب که به فرموده امام راحل، انقلاب مستضعفان است، به سود خود مصادره کند.

وی با اشاره به اینکه وجود امامین انقلاب زمینه ساز اقتدار این نظام شده است، عنوان کرد: امام راحل و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه خویش همواره توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کرده‌اند، لذا وجود رهبر فرزانه برای همه ما یک نعمت و عطیه الهی است.

ماموستا راستی در ادامه یادآور شد: امسال دهه فجر نسبت به دیگر سنوات بسیار متفاوت است، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه‌تر از هر سال دیگری برگزار شود، زیرا دشمنان و کینه توزان مترصد فرصت مغتنم برای ضربه زدن به این ملت و نظام می‌باشند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه کسی منکر وجود مشکلات و برخی از تنگناها در کشور نیست، عنوان کرد: هیچ انسان منطقی نمی‌تواند وجود مشکلات و نارسایی‌ها در کشور را انکار کند، ولی با این وجود باید به نقاط قوت این حکومت اسلامی هم به دیده عادلانه نگاه کنیم، امروز تمام جهان استکبار علیه این مملکت بسیج شده‌اند، لذا وجود چنین مشکلاتی طبیعی است و همه ایمان داریم که دولت سیزدهم می‌تواند این دوره سخت را به سلامتی پشت سر بگذارد و زمینه ثبات اقتصادی در کشور را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: از همین جا از همه کسانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند دعوت می‌کنیم که در راهپیمایی باشکوه فردا حضوری حماسی و پرشور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha