چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماندگار

حوزه/ حجت الاسلام ماندگار انجام فرآیند تلبس را یکی از وظایف معاونت تهذیب دانست و گفت: امسال تعداد ۲۰۰ نفر از طلاب برای تلبس اقدام کردند و کارگاه تلبس هم به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، در جریان سفر به استان بوشهر و بازدید از مدارس علمیه، با مدیر و معاونان و کارکنان حوزه علمیه استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام امید ماندگار در این نشست با اشاره به برخی فعالیت های انجام شده در معاونت تهذیب حوزه علمیه استان ابراز داشت: برگزاری درس اخلاق در همه مدارس علمیه یکی از کارهایی است که صورت گرفته که برای این کار از توان اساتید اعزامی از قم و نیز اساتید استانی و شهرستانی استفاده شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر به برخی فعالیت های صورت گرفته در بخش قرآن اشاره کرد و گفت: فعال سازی کرسی های تلاوت در مدارس علمیه استان یکی دیگر از فعالیت ها بوده است بدین صورت که طلاب به صورت روزانه قرآن را فرا می گیرند و تلاوت می کنند.

وی فعالیت در حوزه مشاوره را یکی دیگر از اقدامات برشمرد و افزود: در این راستا برای مشاوره به طلاب و نیز پذیرش داوطلبان در حوزه علمیه امسال از ظرفیت طلاب استان برای مشاوره استفاده شده است.

حجت الاسلام ماندگار انجام فرآیند تلبس را یکی از وظایف معاونت تهذیب دانست و گفت: امسال تعداد ۲۰۰ نفر از طلاب برای تلبس اقدام کردند و کارگاه تلبس هم به صورت مجازی برگزار می شود؛ همچنین در خصوص اعزام طلاب به طرح ولایت و طرح جامع ظرفیت خوبی را امسال داشتیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر برگزاری اعتکاف در مدارس علمیه استان و نیز برگزاری دوره خوانش بیانیه گام دوم انقلاب را از دیگر اقدامات و فعالیت های مهم این معاونت عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha