شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ مراسم سوگواری شهادت امام کاظم (ع) با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایی در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه مراسم عزاداری و روضه خوانی شهادت جانسوز امام موسی کاظم (ع) با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایی ورامین در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین همراه بود ، وی با بیان اینکه امام کاظم (ع) مورد ستم و شکنجه شدید حاکمان قرار داشت، اظهار کرد: این امام بزرگوار در دوران زندگی خود تلاش کردند راه آغاز شده زمان پیغمبر ادامه پیدا کرده و مسیر تکمیلی خود را طی کند و این پرچم برافراشته باقی بماند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: برافراشتگی پرچم اسلام نشان‌دهنده این بوده که این راه زنده است ، این فریاد اسلام همچنان در تاریخ زنده خواهد ماند و امروز اگر ما فریاد دفاع از حق و فریاد امامت در راه تحقق دین را می‌شنویم ، اگر معنویت ، عاشورا ، نماز و … هنوز زنده هست همه این‌ها در پرتو تحمل امام کاظم (ع) و دیگر ائمه بوده که حاکمان زمان خود را تحمل نکردند و در مقابلشان ایستادگی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امیدوارم ما هم در مسیر این حرکت برای رساندن این حکومت به صاحب اصلی‌اش کوشا باشیم.

گفتنی است که بعد از سخنرانی در مصلی شهرستان ، مردم و عاشقان به آن حضرت به صورت پای پیاده تا گلزار شهدای سیدفتح الله بر سر و سینه خود زدند و در غم امام موسی الکاظم (ع) عزاداری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha