شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در خصوص ضرورت پاکسازی انقلاب اسلامی از نفوذی‌ها، نا اهلان و نا محرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، شورای هماهنگی حزب الله شمال‌غرب در خصوص ضرورت پاکسازی انقلاب اسلامی از نفوذی‌ها، نااهلان و نا محرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بشرح زیر است:

امام خمینی(ره): نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

امام خامنه‌ای: اگر فرض کنیم عنصر نفوذی به شکلی وارد مجلس شورای اسلامی بشود یا وارد مجلس خبرگان بشود یا در ارکان دیگر نظام نفوذ بکند، مثل موریانه از داخل میجَود و پایه‌ها را سست می‌کند و فرو می‌ریزد.

اینک که به اذن الهی و با لطف حضرت مهدی (عج) و درایت رهبر عظیم الشأن و با همت امت حزب الله، فتنه و جنگ ترکیبی تمام شده است، حزب الله ریشه همه فتنه‌ها، کارشکنی‌ها، خراب کاری‌ها و ایجاد بدبینی و شکاف بین مردم و مسئولین را حضور نا اهلان و نامحرمان در جایگاه‌های مختلف نظام اسلامی معرفی می‌نماید.

بدینوسیله حزب الله شمالغرب بصورت رسمی با دعوت از مسئولین در پاکسازی انقلاب اعلام می‌دارد که تا پایان سال ۱۴۰۱ فرصت خود پاکسازی دولت، مجلس، قوه قضائیه، نهادهای حاکمیتی، نظارتی، نظامی و امنیتی می‌باشد و در صورت تداوم حضور افراد نفوذی در سال ۱۴۰۲ با کمک امت حزب الله افراد نفوذی را معرفی و برای بیرون انداختن افراد نالایق، خرابکار، نا اهل، نامحرم و نفوذی وارد میدان خواهد شد.

از همه حزب اللهی‌های کشور می‌خواهیم تا برای پاکسازی انقلاب وارد عمل شوند، حضور میکروب‌های سیاسی و اجتماعی در جایگاه‌های نظام اسلامی، کشور را آسیب پذیر می‌نماید.

به یاری خدای توانا
حزب الله شمالغرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع س IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    5 3
    شما بفرماید معیار تشخیص سما چی ،کی این حق ب شما میده .....
    • وضوح IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      معیارهای روشنی در کلام امام راحل رضوان الله تعالی علیه وجود دارد. مبنی بودن اسلام نه قومیت، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، تبری نسبت به دشمنان اسلام و انقلاب، تلاش در جهت خودکفایی نه وابستگی، اجتناب از ایجاد تعهداتی غیر ضرور و ...
  • محمدی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 4
    احسنت به حزب الله شمالغرب واقعا باید حزب الله بپا خیزد و برای پاکسازی انقلاب مسئولین را مجاب کند.
  • حِزْبَ اللَّه 🌏 CA ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 3
    ﷽ 🔸فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ ۝ مُنِيبِينَ إِلَيْهِ وَاتَّقُوهُ وَأَقِيمُوا الصَّلَاةَ وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ ۝ مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ [از كساني كه دين خود را پراكنده ساختند و به دسته‏ ها و گروه‏ ها تقسيم شدند و (عجب اينكه) هر گروهي به آنچه نزد آنهاست (دلبسته و) خوشحالند] 🔸 كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ! رهبر عزیز با گلایه و تعجب از جناح‌گرایی برخی مجموعه‌های حزب‌اللهی فرمودند:«مراقب باشید به دام جناح‌گرایی نیفتید.» حاج قاسم اهل هیچ خط و حزب و جناح نبود! هیچ خطی جز خط امام، هیچ حزبی جز حزب خدا، و هیچ جناحی جز ذوالجناح! حضرت آقا گفتند (۹۸/۱۰/۱۸):«در مسائل داخل کشور اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ ذوب در انقلاب بود. پایبند به خطّ مبارک و نورانیِ امام راحل(ره) بود.» از آمریکا پیروی نکنیم! از هوای نفس پیروی نکنیم! از خط (و✍🏼!) و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ! تو حزب خدایی ثبت نام کنیم! آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۲۲ مهر مصلای قدس قم گفتند:«کسانی که تو حزب شیطان ثبت نام کردند، نه تو حزب الله ثبت نام کردند، اینها هم تو دنیا خسارت میبینند و هم در آخرت. یکی از آثار و پیامدهای گناه این است که انسان از ولایت الله خارج می شود و تحت ولایت طاغوت و شیطان قرار می گیرد.» أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ! أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ!🇮🇷🇵🇸 جانم فدای سردار! جانم فدای رهبر! آقا جان! ما هر روز سرود و سلام و سردار میخوانیم و میشویم، و هر روز حزب شیطان را با این وجودمان عصبانی میکنیم و شهید میشویم! بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود! در کل جهان!
  • پاكسازي IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    1 2
    با همين حرفا راه ميفتين و به هر كسي كه مخالف عقايد شما باشه انگ نفوذي و غرب زده و ... ميدين. مطمئن باشين همون مقداري كه بيرون از دايره اي كه براي خودتون ترسيم كردين بايد اطراف خودتون هم دنبال نفوذي بگردين. همونايي كه در داد و فرياد صداشون از شما هم گاها بلند تره و امضا هاي خوشگلي هم بعضا پاي اين نوع بيانيه ها ميزنن.
    • جمالی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      فرقی ندارد نفوذی هر کجا باشد درهر مقام ولباسی باید پاک سازی شود
  • ⭕و نفوذ خوب CA ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    0 0
    در دیدار شرکت ‌کنندگان در هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) امام خامنه ای پیرامون اصول امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی به آیاتی از سوره‌ی ممتحنه اشاره داشتند (https://khl.ink/f/50878)🔸:«امام راحل به همه یاد داد که خطوط فاصل موجود میان آحاد جوامع اسلامی را کنار بگذارند؛ فقط یک خطّ فاصل وجود دارد و آن خطّ فاصل میان ایمان و اسلام از یک طرف و کفر و استکبار از طرف دیگر است. این عمل امام هم برخاسته‌ی از آیات قرآن است. قَد کانَت لَکُم اُسوَةٌ حَسَنَةٌ فی اِبراهیمَ وَ الُّذینَ مَعَهُ اِذ قالوا لِقَومِهِم اِنّا بُرَآءُ مِنکُم وَ مِمّا تَعبُدونَ مِن دونِ اللَّهِ کَفَرنا بِکُم وَ بَدا بَینَنا وَ بَینَکُمُ العَداوَةُ وَ البَغضاءُ اَبَدًا حَتّیٰ تُؤمِنوا بِاللَّهِ وَحدَه؛ این به معنای آن نیست که هر کس با ما در عقیده مخالف است، ما با او عداوت و بغضاء داریم؛ نه. در آیه‌ی دیگری که آن هم در سوره‌ی ممتحنه است [میفرماید] 'لا یَنهاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذینَ لَم یُقاتِلوکُم فِی الدّینِ وَ لَم یُخرِجوکُم مِن دِیارِکُم اَن تَبَرّوهُم'؛ خدای متعال گفته 'اِنَّما یَنهاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذینَ قاتَلوکُم فِی الدّینِ وَ اَخرَجوکُم مِن دِیـارِکُم' تا 'اَن تَوَلَّوهُم'.» فقط خدا شما را از دوستی با کسانی بازمیدارد که در [کار] دین با شما جنگ کرده و شما را از خانه‌هایتان بیرون رانده.»🔸🔹(در محضر بهجت، ج٣، ص٢٨۵)( https://bahjat.ir/fa/content/12098):«تضرع و دعا نه آن وقت که خانه‌ی ما را خراب می‌کنند، بلکه الآن هم که خانه‌های برادران و خواهران دینی ما را خراب می‌کنند، باید دعا کنیم؛ زیرا خانه‌ی برادران دینی مثل خانه‌ی خود ماست.»🔹 باید 🌏 جدیدی بسازیم! برای همه فرزندان فاطمه -در ایران و عراق و یمن و سوریه- در 🇵🇸! حلقه ⭕️ و نفوذ خوب هم داریم! مثل رازِ نفوذ فرمانده مقاومت بر دل های رزمندگان (https://irna.ir/xjH5VB) و حلقه وصل و اتصال محور مقاومت (https://fa.alalam.ir/news/6496468)! رزمندگانی که پیروزمندانه پاکسازی میکردند تونل های دشمن را، و جواب نامه حاج قاسم را با خون خود امضا میکردند (mshrgh.ir/1041630)! 📩«نامه را برای حاج قاسم بردیم و ایشان نامه را باز کردند. 🩸 را که دیدند، اندکی منقلب شدند و آن را تا کردند و در جیب گذاشتند و گفتند می‌برم به آقا نشان بدهم تا ببینند چه سربازانی در خط مقدم دارند.» مهمترین هدف شهید سلیمانی، نابودی کامل صهیونیسم در غرب آسیا و پاکسازی سرزمین مقدس قدس از صهیونیسم بود (https://iqna.ir/00HFgC) ... و هست!
  • حسین جمالی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    ضمن عرض سلام و تبریک ولادت سرور وسالار شهیدان وروز پاسدار ،واقعا از بیانیه حزب الله مسرور گشته واعلام حمایت مینماییم .امید است که دولت محترم این مهم را به کرسی عمل برساند در غیر این صورت ان شاالله امت حزب الله این وظیفه مهم را به نحو احسن وشایسته به مرحله واقعی عمل خواهد رساند.لبیک یا خامنه ای
    • مجاهد پاكباخته CA ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ. 🔻همراهیم با شهید حسین جمالی– پاسداری از دانشگاه امام حسین(ع) که در سال ۱۳۹۴ مصادف با صبح تاسوعای حسینی(ع) در جنوب حومه شهر حلب سوریه و حین عملیات محرم، با اصابت تیر به پهلویش به شهادت رسید (https://www.sums.ac.ir/R-3zXk7lY). مادر شهید میگوید:«هر وقت دلم می گیرد سراغ کمد لباس حسین می روم. آن کمد برای من همانند حجله گاه حسین است. آخرین لباس، آخرین کفش... قطره های 🩸 که هنوز روی فانوسقه اش مانده...تمام خاطرات حسین در این کمد جمع شده است.»🔻🔸خاطراتی از حاج قاسم:«آمد پیشم، اورکتش روي دوشش بود و جوراب پاش نبود. من نگاه کردم به او. شاید منظوریم از نگاهم نداشتم. خندید. من این خنده در ذهنم باقی مونده. گفت:«میدونم چرا نگاهم کردی. از این که اورکتم روی شونه هام است، یه جوراب پام نیست.» گفت:«من داشتم نماز مي خواندم با همین حال. گفتن شما کارم دارید. آمدم جورابم را پام کنم، اورکتم را تنم کنم به خدم گفتم: حسين! پسر غلامحسين! تو پيش خدا اين طورفتي، پيش فلاني این گونه میروی؟ (https://film.tebyan.net/371655) 🔸🔹«اين رفتار و تفكرات به حسين عظمت داد چون عبد خدا بود. كسي كه بسم الله گفت و روي آب رفت دليلش عبوديت الهي بود. خدا كه ۸ اعجاز بزرگ به موسي داد، موسي را مکلف كرد كه به شاگردي خضر برود. وي‍ژگي هاي خضر عبوديت بود. اگر اين حاصل نشود و ما همه قرآن و نهج البلاغه را هم با معاني اش حفظ كنيم، معلوم نيست به اين جا برسيم (https://defapress.ir/128985)🔹✿ علی(ع):«اِنَّ الْجِهادَ بابٌ مِنْ اَبْوابِ الْجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّهُ لِخاصَّةِ اَوْلِیائِهِ و هو لباس التقوى، ودرع الله الحصينة وجنته الوثيقة».✿ 🔺 استاد مطهری در کتاب شهید قیام و انقلاب مهدى(ع)میفرماید:«قرآن در سوره ی مباركه ی اعراف سخن از جامه ی تقوا آورده است. علی می فرماید:جامه ی تقوا جهاد است. تقوا یعنی پاكی راستین؛ پاكی از چه؟ از آلودگیها. ریشه ی آلودگیهای روحی و اخلاقی چیست؟ خودخواهی ها و خودپسندی ها و خودگرایی ها؛ و به همین دلیل مجاهد واقعی باتقواترین باتقواهاست؛ زیرا یكی پاك و متقی است از آن جهت كه پاك از حسادت است، دیگری پاك از تكبر است، سومی پاك از حرص است، چهارمی پاك از بخل است، اما مجاهد پاكترین پاكهاست، زیرا پا روی هستی خود گذاشته است؛ مجاهد پاكباخته است.» 🔺
    • لباس تک‌سایز CA ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      0 0
      سلام فرمانده! ✍🏼 📩🔻«ای امام عصر ما بیا. ولی من به خودم می گویم که اگر مولایمان آمد و ما نیز همانند مردم کوفه در جلوی اربابمان صف آرایی کردیم، چه خواهد شد. من از خدای منان دائما می خواهم که به من شهادت را عطا کند، تا با این کار بگویم که ای آقا! ای امام ما! من و همرزمانم داخل آن کوچه نبودیم، ما پشت درب نیمه سوخته نبودیم، ما روز عاشورا نبودیم که جانمان را فدا کنیم در راه دفاع از دین و قرآن و حالا که هستیم با تمام وجودمان هستیم. من از خدای تبارک و تعالی خواسته و دائما می خواهم که دست رد به سینه من و دوستانم نزند، من از خدا می خواهم که در زمان حال به من شهادت عنایت کند و از خداوند می خواهم زمانی که امام زمان(عج) ظهور کرد دوباره ما را زنده کند و از خاک بلند کند تا در رکاب امام زمان (عج) دوباره بجنگیم و به شهادت برسیم تا دیگر واقعه عاشورا اتفاق نیفتد. خدایا به من و دوستانم و باقیماندگان گروه۱+۱۰ شهادتی زیبا اعطا کند.» (https://www.sums.ac.ir/R-3zXk7lY) 🔻