شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه خراسان

حوزه/ وی با اشاره به اینکه اساس کار طلبگی تزکیه و تهذیب است، بر ارتباط بیشتر با قرآن و دعا تأکید کرد و توکل و توسل را سفارش اکید برای موفقیت در کارها برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان صبح امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در نشست صمیمی با طلاب مدرسه علمیه جعفریه سرایان به روحیه قناعت در میان حوزویان اشاره و ابراز کرد: این روحیه انسان را حفظ و کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه اساس کار طلبگی تزکیه و تهذیب است، بر ارتباط بیشتر با قرآن و دعا تأکید کرد و توکل و توسل را سفارش اکید برای موفقیت در کارها برشمرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان به دعای ۲۹ صحیفه سجادیه نیز توصیه کرد و گفت: انسان در این دعا به نکته هایی توجه داده می شود که فرد را تقویت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط در ادامه مسیر طلبگی را مهم خواند که البته به استقامت و پایداری نیاز دارد که در این رابطه خداوند نیز در این عرصه کمک می کند و نصرت الهی همراه با طلبه خواهد بود.

وی بر توجه به تبلیغ دین و برخورداری مردم از هدایت دینی تأکید کرد و حضور طلاب علوم دینی در هر منطقه را مفید و موثر دانست.

در این نشست صمیمی طلاب مدرسه علمیه جعفریه به بیان نکاتی درباره مسائل آموزشی و فرهنگی پرداختند و درباره برخی امور مرتبط با مرکز خدمات نیز مطالبی بیان کردند تا در تبادلات فی مابین، مطرح و پیگیری شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha