شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سازمان تبليغات اسلامي مازندان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات فرهنگی خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولیّ فقیه در استان مازندران، در جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان طلاب شهرهای این استان، در ساختمان مجمع واقع در قم با حضور سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام جواد فلاح مدیر حوزه مازندران، صبح امروز ۴ اسفند ۱۴۰۱ اظهار کرد: باید با مسئله کشف حجاب با قاطعیت برخورد کنیم و نهادها نیز کارهای خود را به درستی انجام دهند ,و طلاب هم باید کار فرهنگی خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه دغدغه و مسائل طلاب را با اهتمام جدی دنبال خواهیم کرد، افزود: امیدواریم شاهد پیشرفت طلاب مازندرانی در قم باشیم؛ میزان انجام مصوبات به میزان پیگیری طلاب ارتباط دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: باید همه ما دغدغه مسائل فرهنگی را داشته باشیم، چراکه ما سربازان امام زمان(عج) هستیم؛ مسئولان باید ابزارهای لازم برای جنگیدن در برابر دشمن را در اختیار ما قرار بدهند.

وی با تأکید بر اینکه امروز مدارس مهم‌ترین مراکز کشورند، ادامه داد: طلاب باید طرح‌های خود را برای رفع مشکلات فرهنگی خیابان‌ها، اماکن عمومی و مراکز آموزشی ارائه دهند و در این راستا ابزارهای مورد نیاز را درخواست کنند.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: مشکلات بر جای مانده از دهه ۹۰ زیاد است؛ دولت انقلابی بسیار مظلوم واقع شده است؛ هدف مهم از اغتشاشات اخیر ناکامی دولت از اهداف خود بود، البته امنیت و وحدت مردم نیز در این اغتشاشات هدف گذاری شده بود که دشمن نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha