شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عزت و افتخارات بدست آمده در طول این مدت، به برکت پاسداران است، پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن‌ها هستیم، علیرغم تحریم‌ها، با همت پاسداران و ملت ایران، بدست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته ضمن حضور در حسینیه و مؤسسه سردار شهید حسن طهرانی مقدم پدرموشکی ایران، با برادر شهید و فعالان مؤسسه و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی شهر ری دیدار و در جمع آنان‌ سخنرانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) و روز پاسدار، درخصوص صفات امام حسین(ع) با اشاره به احادیثی از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: خداوند برای رسیدن بشریت به تکامل و معنویت الهی، قیام امام حسین(ع) را حتی قبل از ولادت ایشان طراحی کرده بود و در بدو تولد ایشان، پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه(س) از سرنوشت ایشان در آینده در کربلا باخبر بودند.

وی افزود: خداوند برای رسیدن بشریت به این هدف والا، باید الگویی عملی که دارای صفاتی چون عقلانیت، حماسه، عاطفه، مظلومیت، عزت طلبی، شهادت طلبی و کمک به مستضعفین است، قرار می‌داد و این صفات همه در وجود امام حسین(ع) نمایان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به عشق ملت ایران به امام حسین(ع)، گفت: افتخار ملت ایران و پاسداران، عشق و محبت به اباعبدالله(ع) است و این به آن معناست که شهادت‌طلبی و حرکت در مسیر ایشان، افتخاری است که بر پیشانی این ملت نوشته شده است.

وی با اشاره به افتخار آفرینی‌های سپاه پاسداران در طول چند دهه انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: عزت و افتخارات بدست آمده در طول این مدت، به برکت پاسداران است، پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن‌ها هستیم، علیرغم تحریم‌ها، با همت پاسداران و ملت ایران، بدست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، یادآور شد: تحریم‌ها برای جمهوری اسلامی ایران، برکتی هستند که باعث شده‌اند ملت ایران با اتکای به خود، به بزرگترین پیشرفت‌ها در تمام سطوح نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha