شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
دوره «تربیت زوج درمانگر»

حوزه/به همت کارگروه تخصصی خانواده سماح، هفتمین دوره جامع و کاربردی «تربیت زوج درمانگر» همراه با سوپروایزری ویژه دانش‌پژوهان رشته‌های روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی ویژه خواهران و برادران طلبه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، هفتمین دوره جامع و کاربردی «تربیت زوج درمانگر» در قالب دو کارگاه شامل؛ «نظریه نظام‌ها، نظریه‌های خانواده درمانی، نظام خانواده در اسلام، آسیب‌شناسی، ارزیابی و سنجش، فرمول‌بندی» و «زوج درمانی، اختلالات جنسی، مداخله در بحران طلاق و پیمان شکنی» در ۸ جلسه توسط حجت الاسلام ترکاشوند و به همت کارگروه تخصصی خانواده سماح به صورت حضوری و محازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: مهلت ثبت نام این دوره تا ۵ فروردین ۱۴۰۲ بوده و مزایای شرکت در دوره شامل؛ «اعطای گواهی آموزشی الکترونیکی»، «درمان مراجع واقعی»، «ارائه طرح مطالعاتی»، «دعوت از نفرات برتر برای همکاری در مراکز مشاوره حوزه در سراسر کشور» و «ارائه محتوای آموزشی» می باشد.

هزینه دوره ۶۰۰ هزار تومان می باشد که با تخفیف ویژه ۳۲۰ هزار تومان خواهد بود، تاریخ برگزاری دوره، پنج‌شنبه‌های ماه مبارک رمضان و روزهای (۱۰ و ۱۷ و ۲۴ و ۳۱ فروردین) از ساعت ۹ تا ۱۲ (دو جلسه) است.

لازم به ذکر است: ورود به کارگاه‌های بعدی منوط به شرکت در کارگاه اول و تعیین سطح از شرکت‌کنندگان است.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به نشانی های ذیل در بستر ایتا مراجعه کنند:

https://eitaa.com/joinchat/۶۵۷۱۲۹۴۹۲C۰۰d۴۷۷۷۶۰۱

https://eitaa.com/joinchat/۶۵۷۱۲۹۴۹۲C۰۰d۴۷۷۷۶۰۱

https://eitaa.com/joinchat/۶۵۷۱۲۹۴۹۲C۰۰d۴۷۷۷۶۰۱

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha