شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس عدم هم افزایی میان دستگاه ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در برخی مسائل چندین دستگاه، متولی می باشند اما به دلیل موازی کاری و عدم هم افزایی، اقدامات انجام شده نتیجه‌ی مناسبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمدهادی ایمانیه صبح امروز در جلسه هم اندیشی حل مخاطرات اجتماعی که در سالن جلسات استانداری فارس برگزار شد، اظهار کرد: در هر جلسه بیشتر از یک موضوع ارائه نشود.

به گفته استاندار فارس هم افزایی میان دستگاهی مشاهده نمی شود، در برخی مسائل چندین دستگاه، متولی می باشند اما به دلیل موازی کاری و عدم هم افزایی، اقدامات انجام شده نتیجه‌ی مناسبی ندارد، لذا با توجه به کمبود منابع و نیروی انسانی، هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در اولویت دستگاه ها قرار گیرد.

ایمانیه خواستار تشکیل ستادهای تخصصی مرتبط با هر یک از آسیب های اجتماعی شد و افزود: ستادهای تخصصی با حضور دستگاه های مرتبط و صاحبان نظر و اساتید خبره دانشگاه تشکیل شود، ضمن بررسی و تحلیل مسائل نسبت به تصمیم سازی و ارائه‌ی پیشنهادات عملیاتی در این جلسه اقدام نماید.

استاندار فارس با تأکید براینکه کار هر حوزه باید به متخصصین و صاحب نظران همان حوزه واگذار شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان، نسبت به بررسی مسائل موجود و پیش روی نوجوانان، در محیط درونی و بیرونی مدارس اقدام کند و پس از بررسی، پیشنهادهای عملیاتی خود را ارائه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha