چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه بوشهر با امام جمعه دیّر

حوزه/ امروز دشمن در جنگ نرم و ترکیبی و شناختی با ابزار فضای مجازی به دنبال تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ظهر امروز در دیدار با امام جمعه دیّر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد آمادگی معنوی در وجود خود جهت ورود به ماه مبارک رمضان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت ماه شعبان برای خودسازی، افزود: از برکات این ماه و ادعیه آن به خوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برای افزایش قدرت خود در همه ابعاد باید پیوند خود را با خداوند قوی تر کنیم که اگر این گونه شد در همه عرصه ها به موفقیت می رسیم.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه، بزرگان معنوی جامعه هستند و همه دستگاه ها و نهادها باید از ظرفیت این بزرگواران و نصایح و پندهای آنها استفاده کنند.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر هم در این دیدار با تبریک انتصاب مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار کرد: امیدواریم حضور شما در این نهاد مقدس مایه خیرات و برکات باشد.

امام جمعه دیّر افزود: سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون هرجا ورود پیدا کرده، خوش درخشیده و حق مطلب را ادا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه قبل از آمادگی رزمی، تقویت عناصر معنوی در نیروها مهم است، بیان داشت: آنچه در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف ما را به پیروزی رساند، ارتباطات معنوی بود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: امکانات و تجهیزات نظامی مستلزم استفاده نیروی مومن از آنها است.

وی یادآور شد: کشور ما در پرتو ایمان، معنویت و توکل بر خدا تا اینجا رسیده و باز هم برای تداوم مسیر انقلاب به معنویت و روحیه جهادی دوران دفاع مقدس نیاز داریم.

امام جمعه دیّر گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، یکی از ماموریت های مهم سپاه پاسداران جذب و آموزش و پرورش نیروهای مستعد در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسینی اشاره به تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب بر ضرورت جهاد تبیین، عنوان کرد: امروز دشمن در جنگ نرم و ترکیبی و شناختی با ابزار فضای مجازی به دنبال تسخیر ذهن نوجوانان و جوانان ما است.

امام جمعه دیّر گفت: متاسفانه در دوران کرونا خودمان با دستان خود، بچه هایمان را در مهلکه فضای مجازی انداختیم که امروز اثرات آن را می بینیم.

وی ابراز کرد: دشمنان در فتنه ماه های اخیر اهداف متعددی را دنبال می کردند که یکی از آنها ترویج ولنگاری و بی حجابی در جامعه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha