یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
س

حوزه / جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) همراه با تکریم از دو نفر از طلاب جوان و موفق منطقه فین کاشان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امشب به همت هیئت مبارکه سجادیه فین و به منظور جذب جوانان به حوزه علمیه با حضور جمعی از روحانیون و ائمه جماعات مساجد منطقه، جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) همراه با تکریم از حجج اسلام مسعود غفاری و ابوالفضل اکرمی دو نفر از طلاب جوان و موفق منطقه فین کاشان، در امامزاده شاهزاده هادی(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و قدردانی از هیئت امنای سجادیه فین، بابت برگزاری این جلسه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نسبت به جوانان دغدغه داشته و دارند و مهمترین شاهد آن نیز تکرار ۴۱ مرتبه واژه جوان در بیانیه گام دوم انقلاب و خطاب اصلی ایشان در این بیانیه به جوانان است.

وی در ادامه بر لزوم توجه به صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: شیخ محمد صدیق فهیمی از علمای اهل تسنن می‌گوید، "به عنوان یک فرد سنی محب اهل بیت(ع) توصیه می‌کنم بروید صحیفه سجادیه را بخوانید، اگر قرآن را بیشتر از قبیل متوجه نشدید بیایید سر مرا از تن جدا کنید".

در این جلسه پس از تلاوت قاری ممتاز محمد پهلوانی و مرثیه سرایی سید حسن ساداتی مداح اهل بیت(ع)، حجت الاسلام ابوالفضل اکرمی اولین منبر و خطابه خود را پس از ملبس شدن به لباس روحانیت ارایه نمود.

حجت الاسلام مسعود غفاری به عنوان رتبه نخست مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته صحیفه سجادیه نیز ضمن معرفی کتاب صحیفه سجادیه، به داستان ملامحمد تقی مجلسی در مورد عظمت و توجه امام زمان (عج) مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha