شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدعلیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: جامعه اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر زنده می ماند و پایداری و استقامت حکومت اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در سومین گردهمایی سراسری آمرین به معروف و ناهیان از منکر، در ستاد فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران اظهار داشت: این دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بالاترین و شریف ترین واجبات الهی هستند و جامعه اسلامی با امر به معروف و نهی از منکر زنده می ماند و پایداری و استقامت حکومت اسلامی به امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر پایه و اساس سایر فرائض اسلامی است که اگر این دو وظیفه مقدس ترک گردد و خوبان برای انجام آن سینه سپر نکنند جامعه و امت اسلامی گرفتار مصیبت های جبران ناپذیری خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب و فریضه الهی است که امروز مجموعه عظیم و مقتدر انتظامی در کنار سایر نهادهای مسئول وظیفه اجرای آن را عهده دار می باشد که بنا بر وظیفه ذاتی خود مروج هنجار و مقابله کننده با ناهنجاری هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بالاترین معروف در مجموعه انتظامی، تربیت مدیران لایق، با روحیه جهادی و در تراز انقلاب اسلامی است و انتظار است همه فرماندهان، مدیران و آحاد کارکنان شریف انتظامی به احیای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha