شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ پوستر هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در جنگ ترکیبی دشمنان تمام تلاش خود برای خنثی سازی آن انجام می دهند و مردم ایران قدردان آنها هستند.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشری، حضرت مهدی (عج) و نیز هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: سربازان گمنام با ایثار و در کنار آن گمنامی تمام برای حفاظت از کشور تمام تلاش خود را داشته و دارند و در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم امنیت این انقلاب و نظام نموده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) جزو مردمی ترین نیروهای کشور محسوب می شوند؛ این عزیزان برای انجام وظیفه و ادعای دِین خود به نظام و شهدای انقلاب بسیاری از سختی ها را به جان می خرند تا مبادا دشمنان این انقلاب دست از پا خطا کنند.

این استاد حوزه علمیه کردستان تأکید کرد: همه ملت ایران با تمام وجود قدردان تلاش های این عزیزان هستند و بی شک ایمان دارند که وجود این نیروهای انقلابی و ایثارگر عامل اصلی شکست بسیاری از توطئه ها و دسیسه های دشمنان است، لذا باید قدردان امنیت و امنیت آفرینان در کشور باشیم.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) در جنگ ترکیبی دشمنان این نظام، تمام تلاش خود برای خنثی کردن این دسیسه پلید دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران خاطرنشان کرد: وجود نهادهای امنیتی برای هر کشوری به ویژه جمهوری اسلامی در این برهه تاریخی که دشمنان بسیاری هم در داخل و هم در خارج دارد، امری ضروری و حیاتی است، لذا ملت ایران باید با تعامل با این عزیزان اجازه ندهند فتنه ها در کشور رشد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha