شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ نشست عوامل شبکه جهانی ولایت با آیت الله اعرافی

حوزه/ کارشناس شبکه ولایت گفت: باید در تولید محتوا و چگونگی برنامه سازی، مطالعات دقیقی در نیاز سنجی مخاطب و منطقه جغرافیایی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق نژاد در دیدار مسئولین و کارگزاران شبکه جهانی ولایت با آیت الله اعرافی، گفت: با توجه به ضرورت فعالیت در عرصه رسانه و ارتباط گیری با عموم مردم و القای مطالب دینی، امثال شبکه جهانی ولایت، باید ۴۰ سال پیش تاسیس می شدند.

وی با بیان این که برنامه سازی نیازمند کارشناسی دقیق و تولید محتوای متقن است، ابراز داشت: کارشناسان شبکه ولایت باید در تولید محتوا و چگونگی برنامه سازی مطالعات دقیقی در نیاز سنجی مخاطب و منطقه جغرافیایی داشته باشند.

کارشناس شبکه جهانی ولایت کم کاری خواص در مواجه با چالش ها را از عوامل ورود مقام معظم رهبری در دفاع از ارزش ها و مبانی دینی دانست و خاطرنشان ساخت: اگر ما در دهه های قبل می توانستیم امثال این شبکه ها را دایر کنیم، دیگر مقام معظم رهبری نیاز پیدا نمی کردند که خودشان به جوانان اروپا نامه بنویسند و این نشان از آن دارد که زمانی که عقب می مانیم، ایشان خود در امور پیشقدم می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha