چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان، با تقدیر از تلاش‌های ائمه جمعه استان در طول سال ۱۴۰۱ بر تلاش مضاعف مسئولان استان برای رسیدگی به مشکلات مردم در سال پیش رو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان سمنان هدف از طرح دغدغه‌ها و نگرانی‌های ائمه جمعه را رفع مشکلات مردم و خدمت به آنها عنوان کرد و گفت: اعتمادسازی و امیدآفرینی در کشور مهمترین هدف ائمه جمعه محترم استان سمنان است و تذکرات و نقدهایی که از سوی این عزیزان مطرح می‌شود نیز در همین راستا قرار دارد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان سمنان با اشاره به سفر روز گذشته خود به ایوانکی و حضور در بین نمازگزاران جمعه این شهر افزود: مردم ایوانکی از عدم پیش‌بینی زیرساخت‌های لازم در تکمیل پروژه‌های این شهر گلایه داشتند که بیانگر کم‌توجهی مسئولان سابق استان نسبت به مشکلات این بخش است.

ائمه جمعه «راهبران فرهنگی جامعه» هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه مردم از مسئولان و ائمه جمعه انتظار دارند دغدغه‌های آنها را از سطوح مختلف پیگیری کنند گفت: ائمه جمعه، فرماندهان قرارگاه های فرهنگی و مسئولان راهبری فرهنگی جامعه هستند، لذا لازم است در امورات فرهنگی و اجتماعی با ائمه جمعه مشورت شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به مصوبات جلسه اخیر این شورا اظهار کرد: مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید بطور دقیق اجرایی شود تا شاهد خروجی‌های ملموس آن در سطح جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: مردم از ما توقع دارند نسبت به سالم‌سازی فرهنگی و اخلاقی اماکن عمومی، اداری و تجاری استان اقدام کنیم که تحقق این امر نیازمند تلاشِ نتیجه محور است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش پایانی سخنان خود با تبریک فرارسیدن سال نو و نیز ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم اگر رحمت و مغفرت خداوند در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته است شامل حال ما نشده، در مدت باقی مانده از ماه شعبان، مشمول رحمت و آمرزش خداوند متعال شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha