شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صابریون

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، گفت: ۱۷۵ تشکل تخصصی در زمینه‌های مختلف از ستاد مجوز گرفته‌اند و مشغول فعالیت و مطالبه‌گری در عرصه‌های گوناگون در سطح استان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با طلاب مدرسه علمیه امام سجاد (ع) همدان روز گذشته در محل این مدرسه برگزار شد.

میثم صابریون در این نشست، با تأکید بر نقش طلاب در عرصه احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار داشت: روحانیون ضمن تلاش برای کسب علم، باید در عرصه امربه‌معروف و نهی از منکر هادی جامعه باشند، البته در گام اول باید خودشان در این عرصه پیش‌قدم باشند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد امر به معروف استان همدان، یادآور شد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، از مطالبه‌گرانی که بصورت انفرادی فعالیت می‌کردند دعوت شد که برای دستیابی به اهداف مورد نظر به صورت جمعی و در کنار هم به فعالیت در این عرصه بپردازیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان، افزود: در این عرصه ۱۷۵ تشکل تخصصی در زمینه‌های مختلف از ستاد مجوز گرفته‌اند و مشغول فعالیت و مطالبه‌گری در عرصه‌های گوناگون در سطح استان هستند.

در پایان این نشست نیز طلاب به بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در رابطه با مسائل مختلف پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha