شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیبر مدیا

حوزه/ خادمان رسانه ای حوزه علمیه خراسان امسال در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، ارتباط صمیمی و تعاملی با شخصیت های بین المللی عرصه رسانه برقرار کرده اند وهر شب پای گفتگو با نخبگان قرآنی می نشینند.

خبرگزاری حوزه- مشهد/ شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد این روزها در محل نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی در آغازین روزهای بهار طبیعت و قرآن برپاست و علاقه مندان به عرصه قرآن و محافل قرآنی، به بازدید از غرفه ها، گپ وگفت با غرفه داران و اهالی فرهنگ و هنر و بازدید از مجموعه آثار می پردازند.

خانم عسگری، طلبه مدرسه علمیه رضویه و مسئول غرفه رسانه و فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، به معرفی حضور مرکز آموزش رسانه ای خیبر مدیا در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد پرداخت و گفت: بیش از ۲ سال می گذرد که در مدرسه علمیه رضویه با هدف تولید محتوای فاخر در قالب های مختلف همچون کلیپ و مستند موشن شروع به فعالیت کرده ایم.

وی با بیان این که در این دو سال ونیم بیش از ۲۵ مستند موشن، بالغ بر سیصد دقیقه مستند موشن در زمینه های اجتماعی، سیاسی و خانوادگی و ۱۷۰۰دقیقه کلیپ تولید و ارائه شده است، خاطر نشان کرد: آثار تولید و ارائه شده، تاکنون بالغ بر ۵ میلیون بازدید در پلتفرم های ایرانی همراه با بازخورد گسترده در رسانه های مکتوب و مجازی داشته اند.

مسئول غرفه رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه خراسان ارائه مجموعه ۶ قسمتی همرزمان حسین در قالب بررسی شاخصه های سیره امام حسین(ع)، شهدا و روانشناسی اسلامی، ارائه مجموعه کلیپ های سیاسی برای دوره انتخابات در قالب ۳۰ قسمت با حضور مهمانان، پخش مستند موشن در قالب استراتژیک های سیاسی سیره ائمه معصومین، طراحی تصاویر اختصاصی پینت دیجیتال، ترجمه پوستری آثار به چندین زبان زنده دنیا و ... را از جمله آثار تولیدی عنوان کرد.

خانم عسگری به فعالسازی ظرفیت فعالان فرهنگی در کشورهای مختلف دنیا اشاره و ابراز کرد: گروه مترجمین و فعالان فرهنگی را در قالب مجموعه ضامن آهو با هدف ارادت ادیان مختلف به امام رضا(ع)، در بسیاری از کشورها از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه، سوریه، لبنان و ... گسترش داده ایم.

وی ضمن اشاره به فضاسازی متفاوت رسانه خیبرمدیا در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت، اظهار کرد: در نمایشگاه دو دکور مجزا داریم که یکی شامل مسابقه ملی کرسی تلاوت برای رده کودکان و نوجوانان است و در بخش دیگری از غرفه با فعالان فرهنگی قرآنی ایرانی و بین الملل مصاحبه گرفته شده و ارتباط رسانه ای برقرار می شود.

شایان ذکر است؛ شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تا یازدهم فروردین هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل نمایشگاه های دائمی آستان قدس رضوی میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha