شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید از هر حرکتی که موجب شود، فضای آرامش جامعه‌ بر هم بخورد و فضای دو قطبی در جامعه ایجاد شود پرهیز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با گرامی داشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۲ فروردین از مهم‌ترین اعیاد ملت ایران است و مردم ایران باید این روز رو جشن بگیرند، در این روز نظام اسلامی جایگزین رژیم مستبد و ظالم پهلوی شد.

وی ایجاد یک نظام براساس مردم سالاری و گسترش اخلاق و معنویت را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: ایجاد برقراری نسبی فرصت‌ها مانند ایجاد فرصت شغلی و قطع نفوذ بیگانگان، تامین استقلال کشور و رشد شتابان علمی بالاتر از نرخ جهانی در سایه نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به دستیابی به علوم روز در حوزه نانو و پزشکی، قدرت بازدارندگی بالا، کسب رتبه چهارم دفاعی و چهارمین قدرت سایبری جهان و درمان ناباروری از ایران اسلامی یک چهره برجسته در جهان ساخته است، تصریح کرد: امروز هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند فشارهای خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند، چرا که ملت بصیر و هوشمند ایرانی اسلامی بارها و بارها در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.

امام جمعه رشت ادامه داد: انقلاب اسلامی دشمنان شیطان صفت دارد و وقتی جمهوری اسلامی قدرت استبدادی آنها را به چالش کشید از هیچ تلاشی برای سرنگون کردن ایران کوتاهی نکردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: جنگ تحمیلی، فتنه های ۸۸، آبان ۹۶ و فتنه اخیر برای این بود که نگذارند جمهوری اسلامی ایران آرمان های دینی خود را عملی کند. امروز پایبندی به ارزش ها در کشور، آرامش دشمن را بر هم زده و سرمایه گذاری فراوانی برای از بین بردن آرامش کشور ما و مهار انقلاب اسلامی انجام داده است.

فلاحتی تاکید کرد: جمهوری اسلامی قدرت دارد هر جرم و خطا و هر هنجار شکنی را به آسانی مهار کند. در شرایط کنونی باید از هر حرکتی که موجب شود، فضای آرامش جامعه‌ بر هم بخورد و فضای دو قطبی در جامعه ایجاد شود پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: از مجلس، قوه قضائیه و دولت مردمی می خواهیم این بساط هنجارشکنی و بدحجابی را عاقلانه و منطقی جمع کنند.

فلاحتی با گرامیداشت روز وفات حضرت خدیجه(س) بانوی بزرگ اسلام و میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت افزود: انقلاب اسلامی همواره با دشمنان شیطان صفتی از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی روبه‌رو بوده که کارشان دشمنی بر عقاید و باورهای ملت‌ها و نفوذ بر انسان‌هاست تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha