شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/ آیت الله شاهچراغی گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که حرمت بالایی دارد و حرمت آن توسط مردم باید حفظ شود و از پلیس انتظار می رود با مصادیق روزه خواری و حرمت شکنی در این ماه قاطعانه برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان سمنان با حضور در دفتر نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با آیت الله سید محمد شاهچراغی دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این دیدار آیت الله سید محمد شاهچراغی، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، با عنایت به حدیثی از آن امام معصوم (ع) که می فرمایند ریشه کفر در تکبر، حرص و حسد است نکاتی اخلاقی و کاربردی را به مهمانان خود یادآور شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ولایت مداری و کار برای رضای خدا دو ویژگی و شاخص مهم برای پلیس جامعه اسلامی است، افزود : در کارهای خود دقت کنید در مسیر ولایت باشید و پشت سر او قدم بردارید ، رضایت مردم که همان رضایت خداست را سرلوحه کار و ماموریت خود قرار دهید و مزدتان را از خداوند متعال بخواهید.

آیت الله شاهچراغی با برشمردن ویژگیهای پلیس از جمله ولایت مدار بودن و مردمی بودن آن گفت: مردم استان سمنان قدرشناس هستند و قدر زحمات پلیس را می دانند و الحق والانصاف پلیس در قلب مردم جا دارد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان ماهی است که حرمت بالایی دارد و حرمت آن توسط مردم باید حفظ شود و از پلیس انتظار می رود با مصادیق روزه خواری و حرمت شکنی در این ماه قاطعانه برخورد کند.

پلیس با مصادیق روزه خواری و حرمت شکنی در این ماه قاطعانه برخورد کند

رفع دغدغه‌های مردم اولویت فعالیت های مجموعه انتظامی استان

سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی، فرمانده انتظامی استان سمنان، در ادامه این دیدار با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت به مردمانی مومن، ارزشی و متدین را به من عطا کرد.

وی رفع دغدغه‌های مردم را در اولویت فعالیتهای مجموعه انتظامی استان برشمرد و ادامه داد: برنامه های هدفمند و دقیقی برای ارتقاء امنیت استان در حوزه های مختلف از جمله سرقت ، مبارزه با مواد مخدر ، برخورد با اراذل و اوباش و ... در دستور کار قرار گرفته است که با عنایت پروردگار متعال و همراهی همکارانم این امر مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha