یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
کد خبر: 1079933
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
س

حوزه / خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی امام رئوف در سفید شهر از توابع شهرستان آران و بیدگل با اجرای طرح « تفضل قرآنی، تبرک رضوی» به یاری بیماران نیازمندان شتافتند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حسین عبداللهی مسئول کانون خدمت رضوی‌ امام رئوف در سفیدشهر در جمع خبرنگاران گفت: اقدام جالب اعضای این کانون‌ در برگزاری محفل قرآنی ماه مبارک رمضان با اجرای طرح« تفضل قرآنی، تبرک رضوی» درمانگر و امیدبخش بیماران نیازمند شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای طرح «تفضل قرآنی، تبرک رضوی» هزینه سه میلیون ریالی پذیرایی محفل جزءخوانی روزانه از سوی بانیان و یاوران محترم در محله امام رضا(ع) سفیدشهر برای تهیه داروی بیماران نیازمند اختصاص داده می‌شود.

عبداللهی افزود: برگزاری محفل قرآنی جزءخوانی روزانه به همت خواهران یاور رضوی کانون امام رئوف در ماه رحمت و برکت و غفران الهی با ایده خداپسندانه، نیک اندیشانه و نوعدوستانه آنها با عنوان« تفضل قرآنی، تبرک رضوی» عامل گره‌گشایی و محرومیت زدایی از بیماران نیازمند علاوه بر رضایتمندی از همنوعان، آسایش خاطر و ایجاد روحیه آرامش در کمک به سهولت و تسریع بهبود آنها را نیز فراهم می‌کند.

مسئول کانون خدمت رضوی امام رئوف با تقدیر از همکاری مربی قرآنی و یاور رضوی سرکار خانم زمانی در برگزاری محفل قرآنی جزءخوانی روزانه در ماه مبارک رمضان تاکیدکرد: مهمترین عبادت برای هر انسان دستگیری از مردم و گرفتن دست ناتوان در مواقع سختی، رنج و بیماری است، پس چه بهتر که خادمیاران و یاوران رضوی وسیله خیر این گره‌گشایی و محرومیت زدایی با تبیین فرهنگ علوی و سیره رضوی زیر سایه تعالیم حیات بخش قرآن و معارف اسلامی باشند.

عبداللهی اظهار کرد:، با توجه به این سخن آیت‌الله فاضل لنکرانی که« واجباتت را انجام بده؛ به جای مستحبات، تا می‌توانی به کار مردم برس؛ کار مردم را راه بینداز.» کارگشایی و دستگیری از مردم بالاترین ثواب و پاداش را در آخرت خواهد داشت و دستگیر روز تنهایی و بی یاری انسان خواهد بود.

وی اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی می‌توانند با تأسی به امام رضا(ع) و تبعیت از صفات رأفت، کرامت و ضمانت امام هشتم در اخلاق و رفتار و گفتار خود با مردم بویژه در ارتباط با گرفتاران و نیازمندان محتاج مساعدت مادی ومعنوی، مهربانی را در کردارشان به منصه ظهور بگذارند تا همنوعان آنها در غربت درد و رنج بیماری و همّ و غمّ پرداخت هزینه‌های سنگین درمان غریب و بی یاور نمانند.

کانون خدمت رضوی امام رئوف با حضور چهار خادمیار و ۲ یاور اسفند ماه سال ۱۴۰۱ به طور رسمی فعالیت خود را در سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل آغاز کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha