شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
ظ

حوزه / عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، میزان تأمین مالی محکومین به پرداخت دیه غیرعمد و مالی سال گذشته در شهرستان کاشان را ۴۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با این مبلغ ۱۳۱ نفر از محکومین مالی و غیر عمد سال گذشته از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نخستین جشن گل‌ریزان در آران و بیدگل در سال جدید توسط ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان و با همکاری فرمانداری و دادگستری این شهرستان شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم ابوالفضل کریمشاهی عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه کاشان، میزان تأمین مالی محکومین به پرداخت دیه غیرعمد و مالی سال گذشته در شهرستان کاشان را ۴۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با این مبلغ ۱۳۱ نفر از محکومین مالی و غیر عمد سال گذشته از زندان آزاد شدند.

عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان، ضمن تشکر و قدردانی از کمک خیرین شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در آزاد سازی محکومین مالی و غیر عمد، گفت: انتظار داریم همانند دوره‌های قبل با کمک خیرین بتوانیم زندانیان و محکومین غیر عمد و مالی در بند را به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردانیم.

وی، به نقش بی‌نظیر خیرین شهرستان آران و بیدگل در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: اکثر خیرین و دارندگان واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان، از شغل کارگری و با پشتکار و تلاش شبانه روزی به این مرحله رسیده‌اند.

کریمشاهی، وضعیت خوب معیشتی شهرستان آران وبیدگل را به خاطر فعال بودن واحدهای صنعتی در این شهرستان دانست و با بیان اینکه فقط در شهرک صنعتی صباحی آران و بیدگل، بیش از ۲۰ هزار نفر مشغول به کار هستند، گفت: اگر چند ماه گذشته کوچکترین اغتشاشی در این شهرستان به‌وجود نیامد، به خاطر فعال بودن واحدهای صنعتی و نقش خیرین در کمک به نیازمندان بود.

علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل نیز در این مراسم ضمن برشمردن ویژگی‌های انفاق به نیازمندان و درماندگان جامعه، اظهار کرد: کسانی مشکلات خانواده‌های زندانی و محکومین مالی را درک می‌کنند که نتوانند یک شب دوری از خانواده خود را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان، موجب برکت در زندگی انسان می‌شود، ابراز کرد: هر انسانی که توانانی مالی دارد، اگر بتواند به انسان‌هایی که در تنگ دستی قرار گرفته‌اند کمک کند، ثواب زیادی کرده است.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: امیدواریم کمک‌های خیرین در جشن گلریزان امشب، یک شب به یادماندنی برای مردم خوب و نجیب شهرستان آران وبیدگل را رقم بزند.

خاطر نشان می شود؛ جشن گلریزان  شهرستان کاشان نیز  عصر شنبه ۲۶   فروردین ۱۴۰۲  درسالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارخواهد شد.

انتهای پیام. /

کمک ۴۲۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به ستاد دیه

کمک ۴۲۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به ستاد دیه

کمک ۴۲۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به ستاد دیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha