شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امیر حاجیلو

حوزه/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: امروز موضوع فلسطین یک موضوع انسانی، اخلاقی و راهبردی است و باید تمام آحاد ملت‌های مسلمان نسبت به این موضوع حساس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امیر سرتیپ علی حاجیلو امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ارومیه که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز موضوع فلسطین یک موضوع انسانی، اخلاقی و راهبردی است و باید تمام آحاد ملت‌های مسلمان نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید، شاهد حرکت پر سرعت این رژیم منحوس به سوی نابودی هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش، با بیان اینکه مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی از شعارهای اولیه انقلاب اسلامی بود، گفت: امروز به لطف خداوند و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این شعارها محدود به جغرافیای ایران نبوده و جهانی شده است.

وی با اشاره به الحاق ۱۱۰۰ دستگاه از انواع تجهیزات نظامی پیشرفته به نیروی زمینی محوری ارتش، اظهار کرد: تجهیزات الحاقی جدید با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و با قابلیت‌های دور زن بودن، قابلیت شبکه شدن و نقطه زن بودن موجب اقتدار روزافزون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شدند.

امیر سرتیپ حاجیلو تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار و آمادگی رزمی و سازمانی خود قرار دارند و با ایجاد یک بازدارندگی پایدار، موجب شده‌اند که دشمنان ما حتی جرئت تصور تعدی به حدود و ثغور نظام اسلامی را نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha