شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه / فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم است و باید به همه دشمنان نشان دهیم که ملت ایران همیشه پشتیبان آرمانهای فلسطین وقدس شریف می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، امیر حسین محمد شفیعی فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین ظهر امروز در جمع مردم روزه دار استان قزوین در مراسم راهپیمایی روز قدس که در مصلی مسجدالنبی (ص) برگزار شد گفت: حمایت از مظلومان و مستضعفان ویژگی بارز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین خاطرنشان کرد: عزیزان ارتشی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خیلی به موقع عزت و اقتدار را برایمان به ارمغان آوردند و از انقلاب و مردم حفاظت و حراست کردند و این افتخار بسیار بزرگی است که تا قیامت ماندگاری پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: امنیت، آسایش و آرامش امانت الهی است و ارتش و نیروهای عزیز و مقتدر مسلح، تأمین کننده آسایش و امنیت مردم هستند .

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: امام خمینی (ره) با هدف پشتیبانی مردمی از فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند و خواستار تشکیل جبهه متحد اسلامی و انسانی برای تحقق حقوق مظلومان و مبارزه با ظالم و سیاست‌های استعمار و استبداد شدند.

وی ادامه داد: روز قدس نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی است و به منزله اهرم فشار علیه این رژیم است، چون اگر این رژیم در منطقه قدرت بگیرد امنیت و آسایش منطقه و جهان را تهدید می شود؛ اساسا ماهیت این رژیم بر مبنای ظلم و ستم است.

فرمانده قرارگاه لشگر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم است و باید به همه دشمنان و رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهیم که ملت ایران همیشه پشتیبان آرمانهای فلسطین وقدس شریف می باشد.

امیر شفیعی تصریح کرد: برای حفظ امنیت کشورهای اسلامی و دفاع از مظلوم روز قدس را گرامی می داریم و با حضور در این راهپیمایی نشان دادیم که رژیم غاصب صهیونیستی در بین ملت ها منفور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha