شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
وزير الصناعة حسين الحاج حسن

حوزه/ حسین الحاج حسن، تأکید کرد: فلسطین برای صهیونیست ها نیست، بلکه برای مردم فلسطین است و بیت المقدس موهبت خداوند در زمین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسین الحاج حسن رئیس فراکسیون نمایندگان بعلبک – هرمل، طی سخنانی به مناسبت روز قدس، تأکید کرد که فلسطین برای صهیونیست ها نیست، بلکه برای مردم فلسطین است و بیت المقدس موهبت خداوند در زمین است و متعلق به این متجاوزان، صهیونیست ها، قاتلان و ستمگران نخواهد بود.

وی افزود: محور مقاومت به انسجام بی‌سابقه‌ای بین اجزای خود، بین جنبش‌های مقاومت، بین کشورها و ملت‌ها و احزاب و جریان‌های خود دست یافت و با وجود تنوع، مفهوم اختلاف را کنار گذاشت، بلکه به مفهوم موضوعاتی دست یافت که به هم پیوند می‌دهد و متحد می شود که در رأس آن مسئله فلسطین و مسئله بیت المقدس قرار دارد، این مسئله در چارچوب شعارها باقی نماند، بلکه با خون و با رهبران شهید محقق شد.

الحاج حسن ادامه داد: محور مقاومت از فلسطین تا بقیه محورها توانست این دشمن و ارباب آمریکایی اش را از سال ۲۰۰۰، تا قیام فلسطین در سال ۲۰۰۱، قیام بیت المقدس و الاقصی تا پیروزی ۲۰۰۶ و همه را شکست دهد. پیروزی های فلسطین در سال های ۲۰۰۲، ۲۰۰۹، ۲۰۱۴، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ و به "سیف القدس" و "وحدت میادین" و همه رویارویی های فلسطین در برابر دشمن و پیروزی اخیرا که نتانیاهو و وزرای متعصب، منفور و تروریستش عقب نشینی کردند، همه این پیروی ها موجب شکست دشمن است.

وی افزود: به روزی رسیده‌ایم که این دشمن را در درون خود شکست خورده می‌بینیم، از جمله گله‌های شهرک‌نشینی که بر سر اصلاحات قضایی اختلاف دارند و در واقع از پشت دیوار با شما می‌جنگند، اختلاف شدیدی بین آنهاست.

عضو مجلس لبنان خاطرنشان کرد: امروز می بینیم که ارتش شکست ناپذیر در حال شکست است، بلکه دچار ضعف و فرسایش شده است، در بیش از یک جبهه نمی تواند مقابله کند، بارها شکست خورده است و این ارتش که مایه افتخار رژیم اسرائیل بود، اکنون مورد انتقاد قرار گرفته است.

الحاج حسن تأکید کرد: آزادی قدس و بازگشت فلسطینی ها، حق مقدسی است که به مرور زمان از بین نمی رود، بلکه باقی خواهد ماند و ملت فلسطین دلبسته‌تر به فلسطین و مشتاق‌تر و دلبسته‌تر به بازگشت خواهند ماند و همه مردم فلسطین سرافراز باز خواهند گشت و صهیونیست‌ها و شهرک‌نشینان طعم خشونت محور مقاومت و مبارزان مقاومت فلسطین را خواهند چشید.

رئیس فراکسیون نمایندگان بعلبک – هرمل بیان داشت: امروز شاهد افول هژمونی آمریکا هستیم، شاهد کشور ها و محور هایی در مقابله با هژمونی آمریکا، سیطره سلاح، سیاست، دلار آمریکا و اقتصاد آمریکا هستیم که این امر یقین و عزم و اراده ما را مبنی بر اینکه فلسطین آزاد می شود و این رژیم موقت و باطل از بین می برود، بیشتر می کند. این وعده خداست و ان‌شاءالله خداوند به ما کمک خواهد کرد تا وعده مجاهدین و وصیت مجاهدین، رزمندگان مقاومت، شهدا، مجروحان و اسرا تحقق بخشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha