شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
پیامی

حوزه/ کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی مهارت‌های دینی ویژه زنان آرایشگر بوشهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مائده پیامی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر امروز در نشست هیئت مدیره اتحادیه صنف آرایشگران زنانه شهرستان بوشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: در راستای تقویت بانوان آرایشگر و برای تأثیرگذاری بر جامعه، طرح برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی به صورت ماهانه ویژه آرایشگران زنانه در سطح شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

پیامی ادامه داد: این کارگاه‌های آموزشی از اردیبهشت ماه امسال به صورت ماهانه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آراستگی محبوب انسان بوده و بشر در طول تاریخ برای دستیابی به این امر تلاش‌هایی کرده است، افزود: آرایشگری یکی از مشاغلی است که از سمت بانوان بسیار مورد استقبال بوده و لذا بانوان آرایشگر در حوزه فرهنگی و دینی می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، تصریح کرد: پایه بهشتی شدن همه انسان‌ها، مادر است و زن نقش اصلی و محوری در خانواده و جامعه را دارد.

پیامی ادامه داد: ممنوعیت اظهار زینت برای زنان در مقابل نامحرمان در تعاملات اجتماعی، موجب امنیت روانی خانواده و اجتماع و همچنین مصونیت زن می‌شود.

وی گفت: زنان آرایشگر می‌توانند در حوزه پرهیز از تجمل‌گرایی، بالا بردن شأن مادری و ایجاد صمیمیت در خانواده‌ها مؤثر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha